افتتاح استودیو خبر ورزش و جوانان تهران

 

دکتر احمدی افتتاح استودیو خبر ورزش و جوانان تهران را به فال نیک گرفت و افزود: از این اتفاق بسیار خوشحالیم و این حرکت می تواند الگویی برای همه بخش ها و ادارات کل استان باشد. از طریق این استودیو می توان ارتباط اداره کل را با بخش رسانه تقویت کرد و اطلاع رسانی به صورت دقیق تر انجام شود وانجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی همه آماده همه گونه همکاری در این ارتباط خواهد بود.


 

استودیو خبر ورزش و جوانان تهران، امروز(دوشنبه) به مناسبت مبعث رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) با حضور علی جوادی مدیر کل و اساتید و پیشکسوتان عرصه رسانه و ارتباطات در اداره کل ورزش و جوانان افتتاح شد.

در ادامه این مراسم، کاظمی دینان استاد و پیشکسوت عرصه ارتباطات، این حرکت را نشان از درایت، و تفکر مدیران اداره کل ورزش و جوانان دانست و گفت: ورزش یکی از عواملی است که کشورها را به هم نزدیک می کند و پل ارتباطی برای معرفی فرهنگ و ایجاد صلح در بین کشورهاست.

وی با تبریک راه اندازی استودیو خبر ورزش و جوانان تهران به علی جوادی مدیرکل، ادامه داد: اعتقاد داریم، جامعه ای که آگاه باشد، دانا می شود و جامعه ای که دانا باشد، توانمند خواهد شد. وقتی افکار عمومی، کارکنان سازمان و مخاطبان سازمان آگاه شوند، دانا و توانمند می شوند و آنوقت جامعه به سوی شادی و نشاط خواهد رفت. امروز با راه اندازی استودیو خبر، دیگر اداره کل برای اطلاع رسانی و برقراری ارتباط ، مخاطبان مشکلی نخواهد داشت و بحرانی هم بوجود نمی آید.

بخوانید:  پروژه‌های مرزی مشترک بیشتری بین ایران و پاکستان در دستور کار است

 

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، در آغاز این مراسم و در حضور معاونین و مدیران ستادی اداره کل، کاظمی دینان، دکتر احمدی، منوچهر زندی، حجت اله جیرودی، احمدرضا میرزائیان، علی خسروی، ایمان قربانی، حمید بهمنی، حسن میرزاآقابیک از پیشکسوتان رسانه و ورزش و روسای حوزه ها و شهرستان های شمیرانات و شهر ری، رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی گفت: آقای جوادی و همکارانشان در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، با افتتاح این استودیو، قدم بزرگی برداشتند که حکایت از دور اندیشی مدیران این مجموعه دارد. توجه به عرصه بسیار مهم ارتباطات، بیانگر هوشمندی و ذکاوت این مجموعه است.

حسن میرزاآقابیک پیشکسوت ورزش ور سانه نیز در این مراسم گفت: در روزهایی که همه رسانه ها درگیر فوتبال و ستاره های مطرح آن هستند، راه اندازی استودیو خبر ورزش و جوانان تهران، یک اتفاق خوب است، چرا که کمتر استعدادها معرفی می شوند و این استودیو می تواند به عنوان مستند تاریخ ورزش تهران، هم استعدادها را معرفی کند و هم آرشیو برای آیندگان باشد.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از پیشکسوتان و اساتید عرصه رسانه و ورزش با اهداء یادبودی تقدیر شد.

انتهای پیام/

دیگر سخنران مراسم افتتاحیه منوچهر زندی پیشکسوت و استاد عرصه رسانه ورزش بود که از دغدغه های روزنامه نگاران گفت و افزود: راه اندازی استودیو خبر در تهران گرفتاری های ارتباطی را که ناشی از عدم پوشش فراگیر رسانه هاست، مرتفع خواهد کرد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخوانید:  دستگاه‌های اجرایی آمار اشتغال ایجاد شده را در سامانه رصد ثبت کنند

افتتاح استودیو خبر ورزش و جوانان تهران