افتتاح رسمی ۷۹ کیلومتر از کریدور بزرگراهی شرق کشور تا پایان بهار

وی ادامه داد: تا پایان بهار سالجاری ۷۹ کیلومتر از کریدور بزرگراهی شرق کشور بهره برداری می‌شود که شامل ۳۷ کیلومتر از کریدور شرق در استان سیستان و بلوچستان، ۱۵ کیلومتر از باند دوم محور مهنه- گناباد، ۱۵ کیلومتر از محور گرگان- بجنورد و ۱۲ کیلومتر از باند دوم محور تربت حیدریه-سنگان است.


آیا این خبر مفید بود؟

مدیرکل ساخت وتوسعه راه‌های منطقه شمال‌شرق گفت: با توجه به اهمیت راهگذر بزرگراهی شرق کشور به عنوان کوتاه‌ترین مسیر حمل کالا از از خاور دور به آسیای میانه و منطقه اورآسیا، تا پایان بهار ۷۹ کیلومتر از کریدور بزرگراهی شرق کشور در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و گلستان به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

مدیرکل ساخت و توسعه راه‌های منطقه شمال شرق همچنین از بررسی نحوه عملکرد یکساله مشاوران نسبت به حق الزحمه دریافتی و کیفیت عملکرد خبر داد و گفت: در این حوزه نیز شاخص‌های ارزیابی مانند چهار سال گذشته معیار بازبینی عملکرد مشاوران قرار گرفت و مشاورانی که در راهبری پیمانکاران در اجرای پروژه عملکرد بهتری داشتند شناسایی شدند و از آنان تقدیر به عمل می‌آید.


افتتاح رسمی ۷۹ کیلومتر از کریدور بزرگراهی شرق کشور تا پایان بهار

نظریان با اشاره به اجرای ۲۴ پروژه در قالب ۹ طرح از سوی این اداره کل اظهار داشت: طول کل این پروژه‌ها ۴ هزار و ۲۳۴ کیلومتر است که از این میزان ۲ هزار و ۵۹۲ کیلومکتر تکمیل شده است، ۶۷۲ کیلومتر در دست اجرا قرار دارد و عملیات اجرایی ۹۶۸ کیلومتر نیز تاکنون آغاز نشده است.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخوانید:  دغدغه پرسپولیسی‌ها برطرف شد؟