افتتاح شعبه شرکت کیمیا اسپیدی در گیلان

image_2022_10_19-17_5_2_526_xr9

گفتنی است شرکت پخش کیمیا اسپیدی وابسته به شرکت نفت سپاهان با حضور مسوولان امروز در رشت افتتاح شد.

 

وی افزود: توقف صادرات روغن پایه به خاورمیانه موجب می‌شود تا به موازات این کاهش صادرات ایران ، سایر کشورهای تولیدکننده، محصولات خود را به بازار خاورمیانه عرضه کنند.

انتهای پیام/





وی گفت: متاسفانه در صنعت تخلف و تقلب زیاد است و یکی از اهداف ما جلوگیری از تخلفات است.همچنین در جهت حمایت از مصرف کننده تلاش می شود محصولات با قیمت واقعی به دست مردم برسد.

وی گفت : شرکت های پخش در حوزه تنظیم بازار می توانند نقش موثری داشته باشند و از التهابات بازار جلوگیری کنند.

وی عنوان کرد: یکی از استانهایی هستیم بازار مصرف روغن مملوس باشد و شاهد تنظیم بازار روغن در استان گیلان هستیم و زمینه مناسبی برای فعالیت شرکت های پخش در استان ایجاد شده است.

وی گفت :  این شرکت پخش سراسری ، شامل توزیع فرآورده های نفتی و روغن خودروی نفت سپاهان است و در گیلان با سرمایه در گردش حدود ۱۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی حداقل ۱۰ نفر کار خود را آغاز کرده است.

هاشمی با یادآوری قدمت و سابقه شرکت نفت سپاهان عنوان کرد :  شرکت نفت سپاهان به عنوان بزرگترین تولیدکننده روغن پایه در خاورمیانه در سال ۷۱ تاسیس شد و در سال ۷۹ نیز با عنوان یک شرکت مستقل آغاز بکار کرد.

وی با بیان اینکه شرکت نفت سپاهان آمادگی دارد که پاسخگوی نیازهای کشور باشد ،گفت: شرکت نفت سپاهان بر مبنای آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت می تواند تامین کننده نیاز بازار داخلی باشد و مازاد تولید خود را نیز صادر نماید که البته این امر نیازمند مرتفع شدن موانع صادرات است.

بخوانید:  خاطرات خوب گولسیانی مقابل نفت آبادان تکرار می‌شود؟

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف


منبع

ی افزود: از سال ۹۵ نیز در راستای سیاست‌های این شرکت، کیمیا اسپیدی فعالیت خود را به منظور توزیع مویرگی آغاز کرد و هم اینک نیز بیست و یکمین شعبه پخش این شرکت در گیلان افتتاح شده است.

هاشمی با بیان اینکه زیرساخت های شرکت براساس زیرساخت های دانش محور بنا شده ،افزود : یکی از موضوعات و اولویت های اصلی در گیلان افتتاح و پخش قوی است.


آیا این خبر مفید بود؟

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ احمد هاشمی مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی در مراسم افتتاح شعبه این شرکت در گیلان ( پخش سراسری وابسته به شرکت نفت سپاهان) ، اظهار داشت : در طی چند ماه اخیر وزارت صمت برای صادرات روغن پایه عوارضی را تعیین کرد که این امر موجب بروز مشکلاتی در صادرات این محصول گردید.

مدیر عامل شرکت کیمیا اسپیدی ادامه داد : با راه‌اندازی شعبه‌های مختلف در استانها، محصول با کیفیت به دست مردم می‌رسد و امکان تخلف و تقلب های زیادی که در این زمینه هست نیز کاهش خواهد یافت.