افتتاح فاز اول تصفیه خانه خلیج فارس در پنجاه و هفتمین شنبه امید و افتخار

به گزارش خبرگزاری برنا،عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در خصوص برنامه‌ها و افتتاح‌های روز شنبه ۶ خردادماه ۱۴۰۲ اعلام کرد: روز شنبه همزمان با پنجاه‌وهفتمین رویداد امیدوافتخار در منطقه ۱۹، ۶ پروژه مرتبط با حوزه مدیریت منابع آب با حضور شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری افتتاح خواهد شد. بزرگترین پروژه افتتاحی روز شنبه احداث تصفیه‌خانه در این منطقه خواهد بود.





منبع

به گفته سخنگوی شهرداری تهران پروژه دیگر افتتاحی روز شنبه اجرای لوله‌گذاری در خیابان پوریای ولی بوده که قبل از آن مشکلات متعددی برای ساکنین این منطقه بوجود آورده بود.

محمدخانی با اشاره به اینکه اکنون این پروژه در فاز اول با عنوان تصفیه‌خانه خلیج فارس روز شنبه به افتتاح خواهد رسید، ادامه داد: ظرفیت این تصفیه‌خانه ۲ هزار مترمکعب است. در این پروژه از فرآینده تصفیه به صورت بیولوژیکی با استفاده از دستگاه‌های هوادهی بهره خواهیم گرفت. 

سخنگوی شهر تهران برنامه و افتتاحیه های شنبه همزمان با پنجاه و هفتمین رویداد امیدو افتخار تشریح و از افتتاح فاز اول تصفیه خانه خلیج فارس خبرداد.

بخوانید:  نقش همایش ملی نخبگان در پیاده‌سازی گفتمان «حکمرانی نخبگان» چیست؟

وی در پاسخ به جزئیات پروژه احداث تصفیه‌خانه بیان کرد: این پروژه از سال ۱۳۷۳ با عنوان تصفیه‌خانه تره‌بار مرکزی آغاز شده بود. این تصفیه‌خانه به منظور باز چرخانی آب در محدوده منطقه ۱۹ در زمینی به مساحت حدودا ۲ هکتار احداث شده است. 


|