افتتاح مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج در شهرستان پردیس

وی در مورد مرکز افرینش های فرهنگی هنری بسیج گفت: آماده سازی این مرکز ده ماه طول کشید و مجموعه در حوزه  رسانه و آموزش دوره های خبر فعالیت می کند.

برگزاری مراسم مالک اشتر با تقدیر از رده های برتر بسیج، برپایی نمایشگاه اسوه در بوستان نورالشهدا، تجمع شکوه مقاومت با حضور گردان ها و

گرمابدری ادامه داد: امروز بسیج در عرصه های مختلف در میدان حضور دارد چه در فعالیت های تربیتی آموزشی و چه خدمت رسانی و امنیتی مانند سیل و زلزله، بحران کرونا و حوادث اخیر آنها بدون هیچ چشم داشتی در میدان بودند.

وی به شعار امسال هفته بسیج اشاره داشت و گفت: شعار محوری بسیج در سال ۱۴۰۱ “بسیج خدمتگزار ملت ایران” است.

 

وی با بیان اینکه در این ۴۳ سال از بسیج همیشه بعنوان شجره طیبه یاد شده، گفت: بسیج هر روز با اقتدار تر از گذشته در میدان حضور دارد و بسیجیان ما امروز در مسیری هستند که بنیان‌گذار انقلاب بدان افتخار می‌کرد .

 

وی ادامه داد: رژه باشکوه خودرویی و نشست های مشترک با فرماندهان پایگاه ها و برگزاری پویش من بسیجی هستم و مسابقه کتابخوانی از دیگر برنامه هاست.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ پاسدار ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه شهرستان پردیس طی نشست خبری با اصحاب رسانه بمناسبت هفته بسیج به تشریح برنامه های این هفته در شهرستان پرداخت .

سرگرد گرمابدری ادامه داد: امسال ۱۴۸ عنوان برنامه در رده های مختلف اجرا خواهد شد که ۱۴ عنوان برنامه شاخص در سطح شهرستان داریم و

بخوانید:  برترین ستارگان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا معرفی شدند

فرمانده سپاه شهرستان با اشاره‌ به رشادت های بسیجیان  طی این سالها بویژه حوزه‌های امنیتی گفت: فقط در   وقایع اخیر اغتشاشات  ۸۵ شهید جان خود را برای نظام و امنیت مردم تقدیم کردند که ۶۵ درصد آنها از بسیجی بودند که مظلومانه بشهادت رسیدند.

گرمابدری به چندین افتتاح هم در هفته بسیج اشاره کرد و اظهارداشت: آیین افتتاح مرکز فرهنگی هنری بسیج در فاز یک پردیس، افتتاح بازارچه اقتصاد مقاومتی یاس یک در شهر پردیس، سالن ورزشی شهید حجازی و مجتمع نان برکت از آن جمله است.


آیا این خبر مفید بود؟

خبرنگار نسا نژادزارع

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

انتهای پیام/

‌میقات الصالحین در نماز جمعه خواهد بود.

 





 وی گفت:  کلنگ زنی بازارچه اقتصاد مقاومتی یاس ۲ و ۳ در فازهای ۱۱ و ۸ و افتتاح دفتر حقوقی شهدا مجموعه دادگستری در هفته بسیج از دیگر برنامه های پیش رو در هفته بسیج است.