افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در دانشکده فنی و حرفه ای پسران شهید رجایی کاشان




همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در دانشکده فنی و حرفه ای پسران شهید رجایی کاشان با مشارکت مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید موسویان کاشان افتتاح شد


آیا این خبر مفید بود؟





منبع


به گزارش خبرگزاری برنا از کاشان ، در این مراسم که با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان ، معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان ، معاونین فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان کاشان و نمایندگان اصناف ، رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره ) و شهدای انقلاب اسلامی گفت : انقلاب اسلامی طلوع فجر بود و ظهور امام زمان (عج) طلوع آفتاب است و لذا در این بین الطلوعین سستی و کاهلی مکروه است و باید مداوم در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران کار کرد . حمیدرضا تفویضی گفت : یکی از ماموریت های دانشگاه فنی و حرفه ای ارتقای سطح مهارت دانشجویان است و باتوجه به سیستم آموزشی دانشگاه که 70درصد به صورت عملی می باشد دانشجو در کارگاه های مختلف به صورت عملی آموزش داده می شود. وی افزود : در این زمینه می توانیم با تعامل مشترک با مرکز آموزش فنی و حرفه ای علاوه بر  برگزاری دوره های مهارتی برای دانشجویان برای صنوف مختلف هم اموزش های متناسب با حرفه خودشان را برگزار کنیم . ایشان گفت : امکانات سخت افزاری بسیار خوبی در این زمینه داریم که می تواند در خدمت آموزش برای شهروندان باشد.

بخوانید:  خشم پرتغالی ها از CR7 !

در ابتدای این مراسم حاضرین با حضور در مقبره شهدای گمنام به مقام شامخ شهدای انتقلاب اسلامی ایران ادای احترام کردند .

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی  و مشاوره شغلی در دانشکده فنی و حرفه ای پسران شهید رجایی کاشان

فرماندار ویژه کاشان ضمن استقبال از پیشنهاد تشکیل شورای مهارت در کاشان با واگذاری مسئولیت تشکیل این شورا به معاونت توسعه و برنامه ریزی خود گفت :امیدواریم تشکیل این شورا بتواند مهارت افزایی را در شهرستان کاشان به دنبال داشته باشد.