افتتاح پردیس‌ سینمایی شاهد تهران در روز ملی سینما


گفتنی است، پردیس سینمایی مهرشاهد تهران با ۶ سالن سینما بازسازی خود را به تازگی به پایان رسانده و هم اکنون فعالیت آزمایشی خود را از سر گرفته تا به زودی طی مراسمی بطور رسمی افتتاح شود.

رئیس سازمان سینمایی سوره حوزه هنری با تبریک روز ملی سینما به کارکنان این عرصه، از تخصصی شدن اداره مدیریت بخش توسعه زیرساخت‌های سینمایی و بهره‌برداری از زنجیره سینماداری مهر حوزه هنری خبر داد.



افتتاح پردیس‌ سینمایی شاهد تهران در روز ملی سینما

انتهای پیام/





نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف





منبع

جعفریان در حاشیه این دیدار با تبریک روز ملی سینما به کارکنان این حوزه در جمع مدیران و کارکنان سینماهای استان تهران حوزه هنری، گفت: همواره در روز سینما اغلب، سینماگران هستند که دیده می‌شوند و زحمت کشانی که در سینماها مشغول خدمت‌رسانی به مخاطبان هستند نادیده گرفته می‌شوند. برهمین اساس ما وظیفه خود دانستیم تا از مجموعه همکاران فعالمان در سینماهای حوزه هنری در سراسر کشور تقدیر کنیم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ همزمان با روز ملی سینما صبح امروز دوشنبه 21 شهریورماه، حمیدرضا جعفریان، رئیس سازمان سینمایی سوره به همراه هادی اسماعیلی، معاون توزیع سازمان سینمایی سوره، سیدمصطفی حسینی مدیرعامل موسسه بهمن سبز و جمعی از مدیران سازمان سینمایی از پردیس سینمایی شاهد تهران که به شکل آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده، دیدن و در حاشیه آن از مدیران و کارکنان سینماهای تهران و شهرستان‌ها تقدیر کردند. در ادامه نیز از علی اشتری مدیر پیشکسوت سینما شاهد تجلیل به عمل آوردند.

بخوانید:  پیراهن طلایی سپاهان بر تن احسان پهلوان