افتتاح یک واحد آموزشی گیاهان دارویی و داروهای گیاهی در بانه

افتتاح یک واحد آموزشی گیاهان دارویی و داروهای گیاهی در بانه

مدیر آموزشگاه گیاهان دارویی و داروهای گیاهی رشید بانه نیز گفت: تاکنون بیش از هفت میلیارد تومان در مزرعه گل محمدی هزینه شده و سه دیگ سنتی برای گلاب‌گیری در این کارگاه آموزشی وجود دارد و با همکاری اداره جهاد کشاورزی امتیاز گاز و برق این واحد آموزشی راه‌اندازی شد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کردستان اظهار داشت: در قالب تبصره 16 از افرادی که مهارت را می‌آموزند حمایت می‌شود و تسهیلات کم‌بهره به این افراد پرداخت می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کردستان در این آیین افتتاح این واحد در جمع خبرنگاران گفت: این واحد آموزشی در زمینه تولید و اسانس‌گیری گیاهان داروی فعالیت می‌کنند که فرصتی را برای علاقه‌مندان به آموزش در این زمینه فراهم می‌کند.

انتهای پیام/





فردین وکیلی با اشاره به ظرفیت‌های منطقه در زمینه گیاهان دارویی افزود: این آموزشگاه زمینه را برای افراد علاقه‌مند فراهم می‌کنند که به صورت علمی و تخصصی این آموزش‌ها را بیاموزند.


آیا این خبر مفید بود؟





منبع

وکیلی با بیان اینکه این واحد آموزشی زمینه را برای کارآفرینان فراهم می‌کند و این رشته آموزشی در کردستان با حمایت‌های دولتی توسعه پیدا می‌کنند گفت: با توجه به فراهم بودن ظرفیت‌های مانند گیاهان دارویی و زمین مناسب کشت محدودیتی برای آموزش در زمینه گیاهان دارویی وجود ندارد و افراد علاقه‌مند با توجه به تعریف استانداردهای مهارت که فنی و حرفه‌ای تعیین کرده می‌توانند به صورت تخصصی مهارت‌ها را یاد بگیرند.

بخوانید:  اضافه شدن اتوبوس‌های نو به مسیرهای مورد نیاز شهر تبریز

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف