افتتاح ۱۲ میلیارد پروژه آب در شهرستان چرام/ آبرسانی به یک روستا بعد از ۴۴ سال

انتهای پیام 

وی تصریح کرد: دست مریزاد عرض میکنیم برای به سرانجام این پروژه ها که لبخند رضایت را بر لب مردم این مناطق هدیه داده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال خوشبختانه منابع اعتباری خوبی در حوزه محرومیت زدایی تعریف شد، رقمی بالغ بر ۲۱۷ میلیارد تومان برای ۱۸۴ روستاها تخصیص شد که با همکاری بسیج سازندگی پروژه ها عمدتاً در مرحله بهره برداری قرار گرفته است.





منبع

هاشمی خاطر نشان کرد: با وجود عناد دشمنان ، تهدید و تحریم های مختلف اما به لطف الهی شاهد توسعه و پیشرفت کشور به ویژه در حوزه های علمی هستیم.

وی افزود: پروژه آبرسانی به امیر شهریار چرام با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و با اجرای ۴ و نیم کیلومتر لوله گذاری و مخزن ذخیره ۳۵ متر مکعبی برای اولین بار بعد از ۴۴ سال عملیاتی شد که انتظار داریم با این اقدام شاهد بازگشت همه ۴۰ خانوار این روستا باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛امید صالحی در این آیین اظهار داشت: آبرسانی یکی از مهمترین فاکتورهای توسعه و آبادانی است، به ویژه با توجه به نگاه دولت در احیای آبادانی در روستاها و ایجاد رغبت برای مهاجرت معکوس، آبرسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

سید جواد هاشمی معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز در این مراسم با اشاره به خدمات نظام در راستای برچیدن چهره محرومیت از مناطق مختلف کشور، خاطر نشان کرد: از مدیرعامل شرکت آبفا و همکارانشان بابت خدمات رسانی و سقایی مردم به ویژه در مناطق محروم استان تشکر می کنیم و با توجه به تجربیات مدیر جدید شرکت آبفا قطعاً شاهد تحولات خوبی در موضوع آب در استان خواهیم بود.

بخوانید:  اقامتگاه بومگردی و سنتی انتخاب اول مسافرین نوروزی در گلستان

افتتاح ۱۲ میلیارد پروژه آب در شهرستان چرام/ آبرسانی به یک روستا بعد از ۴۴ سال