افتتاح ۵۷۰۰مین واحد نوسازی شده توسط بنیاد مسکن در کلاله

انتهای پیام/



منبع

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه یکی از اولویتهای دولت محترم رفع دغدغه مردم در بخش مسکن است، ساخت سالانه ۷ هزار واحد مسکونی در روستاهای استان هدف‌گذاری و تامین اعتبار شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ،  با حضور دکتر زنگانه، استاندار گلستان و هیات همراه، ۵۷۰۰ مین واحد مسکونی مقاوم سازی شده با کمک تسهیلات قرض‌الحسنه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستای شهید بهشتی شهرستان کلاله افتتاح و به بهره برداری رسید.

 مدیرکل بنیاد مسکن استان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل و شهدای خدمت بویژه حضرت آیت الله شهید رییسی، به رشد اعتبارات بنیاد مسکن استان در حوزه مسکن روستایی اشاره کرد.

خسروی افزود: ۱۹۶۰۰ متقاضی جهت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ساخت مسکن روستایی به بانکها معرفی شده اند، ۱۶۴۰۰ متقاضی موفق به عقد قرارداد با بانکها شده اند، عملیات ساختمانی ۱۵۶۰۰ واحد شروع شده، بیش از ۱۲۰۰۰ هزار واحد اجرای سقف و ۱۰ هزار واحد هم دیوار چینی انجام شده است.

 در شهرستان کلاله هم در دولت آیت الله رئیسی برای ساخت ۲۱۸۰ واحد مسکونی روستایی ۴۰۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شده، ۱۳۰۰ واحد شروع به ساخت شده است و این واحد ۸۲۰ مین واحدی است که در شهرستان کلاله در دولت مردمی به بهره برداری می رسد.

 خسروی گفت: در راستای نهضت ملی مسکن، در ۳۳ ماه دولت سیزدهم، ۲۵۰۰۰ پروانه ساختمانی در استان گلستان صادر شده است.

بخوانید:  برنامه مسابقات هفته ششم لیگ برتر اعلام شد