افتخارات ورزشی استان قزوین را مدیون پیش کسوتان می دانیم


به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست صمیمی استاندار با پیش کسوتان ورزش استان شنبه شب در مجتمع ایران زمین قزوین برگزار شد.

در این دورهمی که محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، صباغی شهردار، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان، مهدی صباغی شهردار، خورشیدی مدیرکل اجتماعی استانداری، امیر اسلامی صدر معاون جوانان، محمد منجم، محمد مشهدی آقاییريال محسن حق شناس، سعیدی مدیران کل سابق ورزش و جوانان و جمعی از پیش کسوتان نیز حضور داشتند از تعدادی از ریش سفیدان و پیش کسوتان عرصه ورزش تجلیل شد.

عباس علایی مقدم در این مراسم با تبریک دهه ولایت گفت: با حمایت جدی استاندار قزوین از ورزش توانسته ایم موفقیت های این عرصه را دوچندان کنیم.

افتخارات ورزشی استان قزوین را مدیون پیش کسوتان می دانیم

وی افزود: در این دوران از برگزاری رویدادهای ورزشی حمایت شد و با برنامه ریزی انجام شده توانستیم در منزل  ۸۳ ورزشکار پیش کسوت حضور یافتیم و سرکشی کردیم تا جایگاهشان حفظ شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: باید این کار سالها قبل آغاز می شد اما دوسال است با راه اندازی انجمن پیش کسوتان به مسئولیت آقای جوادی برنامه های خوبی در تکریم و تجلیل از پیش کسوتان ورزشی اجرایی شده است.

علایی مقدم افزود: .به دلیل محدودیت زمان تاکنون از ۸۳ پیش کسوت ورزشی تجلیل کردیم و امسال نیز این روند ادامه خواهد یافت و با حضور در منزل این افتخارآفرینان یادشان را گرامی می داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: امروز ورزش استان هم تیم های خوبی در لیگ برتر دارد و هم قهرمانان ورزشی در مسابقات اسیایی تربیت کرده و ورودی های المپیک هم به افتخارات استان اضافه کرده است.

بخوانید:  جمعیت فعال گیلان فرصت طلایی برای فرزندآوری است

افتخارات ورزشی استان قزوین را مدیون پیش کسوتان می دانیم

وی اضافه کرد: در سالهای گذشته فقط ۴ المپیکی داشتیم به نامهای لشکری و یعقوبی در کشتی، ابراهیم برخورداری در تیراندازی، مرندی در والیبال و امسال تاکنون دو مجوز ورودی توسط مصطفی جوادی در وزنه برداری و مهران برخورداری در تکواندو که بسیار امیدواریم در روزهای آینده رضا علیپور در سنگ نوردی هم سومین جواز را کسب کند و افتخارآفرین باشیم.

علایی مقدم تصریح کرد: آوردگاه المپیک اوج ورزش است و امروز در کشور ۴۸ المپیکی داریم که دو نفر از قزوین است و رضا خیرخواه سرمربی ژیمناستیک هم از استان داریم و امسال شش تا هشت المپیکی در قالب ورزشکارو مربی اعزام خواهیم کرد.

وی گفت: حال ورزش استان خوب است و اگر امروز قهرمانان زیادی داریم مدیون مربیان و داوران و پیش کسوتان است و افتخار می کنیم که استان با ریشه ای هستیم که پیش کسوتان چراغ و زینت ورزش هستند که به آنها افتخار می کنیم.

افتخارات ورزشی استان قزوین را مدیون پیش کسوتان می دانیم

در این مراسم مرشد حامد امینی نوای پهلوانی سرداد.

افتخارات ورزشی استان قزوین را مدیون پیش کسوتان می دانیم

در ادامه از تعدادی از پیش کسوتان ورزش استان تقدیر شد.

انتهای پیام

 



منبع