افزایش دسترسی‌ها باید در اولویت کارهای شرکت توسعه باشد/ اماکن ورزشی باید با تعرفه و جانمایی خوب در اختیار جوانان قرار بگیرد

 سجادی ادامه داد: باید تلاش کنیم که جوانان ایران با تعرفه خوب و فضا و جانمایی مناسب در رشته هایی که علاقه دارند فعالیت کنند. به دارایی‌های ورزشی که داریم می‌بالیم چراکه باعث توسعه ورزش کشور است.


 سجادی: افزایش دسترسی‌ها باید در اولویت کارهای شرکت توسعه باشد/ اماکن ورزشی باید با تعرفه و جانمایی خوب در اختیار جوانان قرار بگیرد

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: یکی از نکاتی که در موضوع غلبه فرهنگی بسیار مهم برشمرده می‌شود برگزاری فستیوال‌ها است و ما در ورزش فستیوال‌های زیادی داریم. ما می‌توانیم از فستیوال‌های ورزشی برای شناساندن فرهنگ ایرانی استفاده کنیم. بازی‌های آسیایی یک فسیتوال است و فرصت مناسبی داریم که بتوانیم فرهنگ و قدرت کشور را بشناسانیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: باید تلاش کنیم که جوانان ایران با تعرفه خوب و فضا و جانمایی مناسب در رشته هایی که علاقه دارند فعالیت کنند. به دارایی‌های ورزشی که داریم می‌بالیم چراکه باعث توسعه ورزش کشور است.

وی با اشاره به ساخت پروژه‌های ورزشی در کشور افزود: در راستای ساخت‌ وسازها وقتی حجم سالن‌ها و استادیوم‌ها بالا می‌رود جزو ماموریت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی محسوب می‌شود. داشتن یک مجموعه ورزشی و نحوه برنامه‌ریزی برای این مجموعه‌ها بسیار حائز اهمیت است، ولی در این بین یک سیاست برای ما خیلی مهم است و آن سیاست افزایش دسترسی‌ها است. افزایش دسترسی ها باید در مناطق کم‌برخوردار بیشتر نیز باشد.

 سجادی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته توسط شرکت توسعه اظهار داشت: شرکت توسعه این رسالت را پیش می‌برد که هم می‌سازد و هم بهره برداری را انجام می دهد و سیاستی که در پیش گرفته افزایش دسترسی ها است. در ایران ۲۳۵ رشته ورزشی داریم ولی در دنیا بیش از ۲ هزار گونه ورزشی وجود دارد که باید تلاش کنیم تعداد رشته‌ها را در کشور بیشتر کنیم.

بخوانید:  تشکیل گروه‌های سازش در مساجد اراک هدفگذاری شد


|





منبع


آیا این خبر مفید بود؟

به گزارش خبرگزاری برنا، سیدحمید سجادی در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با اشاره به پخش گزارش عملکرد این شرکت اظهار داشت: این گزارش ما را با گوشه‌ای از عملکرد شرکت آشنا کرد. مهم‌ترین دغدغه‌ وزارت ورزش و شرکت توسعه بعد از ساخت اماکن ورزشی نحوه بهره برداری از این اماکن است.

 انتهای پیام/ 

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف