افزایش شرکت‌های دانش بنیان راهکار رسیدن به توسعه در سیستان و بلوچستان است

کرمی خاطرنشان کرد: هر یک از دانشجویان باید کارآفرین تربیت شوند و پس از فراغت از تحصیل بتوانند هزاران شغل ایجاد کنند.

وی افزود: همه اساتید باید تلاش کنند؛ چرا که محور اصلی تحول در سیستان و بلوچستان دانشگاه‌ها و مراکز علمی و دانشگاهی محسوب می‌شوند.

کرمی اذعان کرد: باید فرزندان ما از همان ابتدا در سیستم آموزش و پرورش مهارت محور تربیت و در تعاونی‌های دانش بنیان سازمان دهی شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: امروز شاهدیم که کشورهای غربی از فناوری‌های الهی استفاده می‌کنند بنابراین ما نیز باید از قرآن به عنوان کلام الهی که سرشار از علوم و فناوری‌های گوناگون است با فراگیری دانش به نحو مطلوب استفاده کنیم.

به گزارش برنا؛ محمد کرمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بویژه شهدای مظلوم و بی دفاع غزه اظهار کرد: امروز شاهدیم که رژیم صهیونیستی در مبارزه با رزمندگان اسلام دچار درماندگی شده است.

وی ادامه داد: شرکت های دانش بنیان باید توسط اساتید شکل بگیرد و این اساتید، جوانان خلاق و خوش فکر استان را راهبری کنند.

وی در پایان تصریح کرد: هدف ما عمل به فرمان الهی است بنابراین باید تا زمانی که در این دنیا فرصت داریم در جهت رضای الهی بکوشیم.



منبع

وی تاکید کرد: هر کشوری که خواهان قدرت بیشتر است باید بتواند امنیت غذایی خود را تأمین و نیاز خود را در داخل کشور با استفاده از ظرفیت‌ خود برطرف کند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تدوین مقالات برای ایجاد تحرک فکری مفید است اما این مقالات باید بتواند مسئله‌ای از مسائل استان را حل کند.

بخوانید:  پرداخت یارانه‌ نقدی تا چه زمانی ادامه دارد؟ / زمان واریز یارانه مهر ماه

وی افزود: در توسعه نیازمند شکل گیری تعاونی‌های دانش بنیان هستیم بنابراین باید شرکت‌های دانش بنیان با محوریت دانشجویان و اساتید افزایش پیدا کند.