‌افزایش ظرفیت‌های تفریحی خواسته مردم و مدیریت شهری شیراز است

وی گفت: در مسیر رودخانه چنارراهدار بوستان‌های خوبی تعریف که شامل مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی است که از سال‌های قبل شروع‌شده ولی به‌نوعی در ابتدای راه هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،  محمدحسن اسدی امروز، ۱۹ اردیبهشت در بازدید از پروژه‌های در حال اجرا در مسیر رودخانه چنارراه‌دار از طراحی بوستان و مسیرهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی در راستای ایجاد ظرفیت‌های گردشگری در مسیر این  خبر داد و اظهار کرد: با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که در جنوب این کلان‌شهر و در اطراف این رودخانه است، پروژه‌های زیادی برای مسیر اطراف رودخانه برنامه‌ریزی و طراحی‌شده است.

اسدی ابراز امیدواری کرد: بخشی از این پروژه‌ها در سال جاری به بهره‌برداری و بخش‌های دیگر آن در سال‌های آتی به بهره‌برداری و مورداستفاده عموم مردم شهر شیراز و گردشگران قرار گیرد.

به گفته وی، در راستای افزایش سرانه گردشگری این کلان‌شهر، اتصال چمران شمالی به جنوبی توسط مسیر زندگی در نظر گرفته‌شده که از خیابان‌های شهید کسایی و شهید رمضانی شروع و به چمران جنوبی _ شمالی و ارتفاعات ختم می‌شود.

 شهردار شیراز گفت: طبق برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز برای امسال و سال آینده پروژه‌هایی به‌صورت بسته و برنامه‌های راهبردی عملیاتی تعریف‌شده که شامل حدود ۵۰ پروژه اولویت‌دار است که در صورت اجرا و افتتاح آن‌ها، اتفاقات خوبی در این کلان‌شهر رقم می‌خورد.

انتهای پیام 



منبع

شهردار شیراز اضافه کرد: در ارتفاعات (بام شیراز) نیز مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی دیده‌شده است.

بخوانید:  تذکر استانداری مرکزی در خصوص هرگونه ورود به انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک