افزایش مراودات و ظرفیت صادراتی استان از دستاورد‌های نمایشگاه اکسپو است

وی تصریح کرد: در حال حاضر خراسان شمالی به ۳۸ کشور دنیا صادرات دارد که این نمایشگاه ضمن نمایش توانمندی‌های تولیدی و تجاری استان بستر ارتقای جایگاه استان را فراهم خواهد کرد.

حسین نژاد ضمن دیدار با نمایندگان و تولیدکنندگان استان که با حضور در نمایشگاه جایگاه استان را تثبیت کردند، اظهار امیدواری کرد: با حمایت های دولت و پیگیری نمایندگان استان در آینده شاهد رفع موانع و تسهیل روند تولید و افزایش صادرات باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري برنا، محمدرضا حسین نژاد افزود: از روز گذشته با حضور در نمایشگاه با هيئت های مختلف از چین، پاکستان، ترکیه و…نشست هایی برگزار و گفتگو و مذاکراتی انجام شده است تا علاوه بر تقویت مراودات، شاهد افزایش ارتباطات صادراتی استان با سایر کشورها باشیم.

انتهای پیام



منبع

استاندار خراسان شمالی افزود: در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری بر جهش تولید و مشارکت مردم تاکید شده امیدواریم با جمع آوری سرمایه خرد مردم و مشارکت مردم در پروژه ها سالی پربار بر استان رقم بخورد.

حسین نژاد اظهار داشت: در نشست با هيئت های تجاری کشورها نیز تاکید ما بر بسترسازی برای ارتباط و مراودات بیشتر خراسان شمالی با سایر کشورها بوده است تا شاهد ارتقای شاخص های توسعه ای استان باشیم.

بخوانید:  عجیب‌ترین اخراج در لیگ برتر رقم خورد+ فیلم