افزایش ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس آذربایجان غربی

انتهای پیام



منبع

به گفته وی در این هفته سهام شرکت قند ثابت خراسان نیز با ۵/۱۱ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات تالار منطقه‌ای ارومیه قرار داشته است.

وحید جوادی خاطر نشان کرد: در طول هفته گذشته در تالار ارومیه ۱۰ کارگزار از ۱۲ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم ۹۰ شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۲ درصد به خود اختصاص داد.

مدیر بورس منطقه ای آذربایجان غربی افزود: شاخص کل بازار بورس استان هم هفته گذشته با ۱۰ هزار و ۹۹۲ واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۲ میلیون ۲۶۱ هزار و ۸۹۹ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۱۸۳ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۲۵ هزار و ۳۹۶ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی،مدیر بورس منطقه ای آذربایجان غربی اظهار کرد: هفته گذشته منتهی ۴۲ میلیون و ۳۵۸ هزار و ۷۸۶ برگ از اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش بیش از ۱۷۳ میلیارد و ۹۶۳ میلیون ریال در تالار منطقه‌ای بورس استان مورد معامله قرار گرفت، که ۶۰ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است. 

بخوانید:  معاون پایش و نظارت ساترا مهمان رادیو گفت‌وگو می‌شود/ بررسی سواد رسانه‌ای، اخلاق و نمایش خانگی