اقبالیه در مسیر توسعه و عمران شهری قرار دارد

وی در خصوص درآمدهای پایدار شهری هم گفت: اگر شهرداری ها خود را به درآمدهای پایدار مجهز کنند می توانند افق آینده و چشم انداز را ترسیم کنند و به توسعه شتاب دهند. 

انتهای پیام



منبع

معاون عمرانی استانداری قزوین بیان کرد: در خصوص توسعه طرح مسکن در شهرهایی مانند اقبالیه که تقاضا محور است به میزان تعداد تقاضا حتما زمین تامین می کنیم و اگر تقاضا زیاد بود در شهرهای دیگر تامین می شود. 

معان عمرانی استانداری قزوین یادآورشد: یکی از مشکلات و گره های شهری در اقبالیه، ایستگاه پلیس راه اقبالیه است که قبلا خارج از شهر بود و با توسعه شهری امروز در مرکز شهر قرار گرفته و گره ترافیکی ایجاد کرده که با کمک شورا و شهرداری لازم است به خارج از شهر منتقل شود. 

وی افزود: موضوع زمین‌های باغ اقبالیه بعد از ۱۰ سال به نتیجه رسید و مشکل ۵۰ واحد مسکونی این محدوده حل شده است. 

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مهدی رجحانی در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی شهرداری اقبالیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از دغدغه های ما تکمیل طرح های نیمه تمام برای جلب رضایت مردم است و در این مسیر کارهای زمین مانده را انجام می دهیم. 

وی اظهارداشت: اجرای کد پستی و پلاک دار کردن واحدهای مسکونی شهراقبالیه و حل مشکل باغ عمران و تامین خدمات آب و برق و گاز از کارهایی بود که بیش از یک دهه معطل مانده بود و امروز با تلاش شورا و شهرداری به سامان رسیده است. 

بخوانید:  تلاش برای ثبت اشنویه به عنوان شهر گردشگری کشاورزی / صادرات ۵۰۰ تن گیلاس به کشورهای خارجی

رجحانی تصریح کرد: یکی از دغدغه های شهرداران و ما در استانداری برای اجرای طرحها ایجاد درآمد پایدار است تا بتوانند چشم انداز روشن و برنامه ریزی بهتری برای آینده داشته باشند. 

وی گفت: از محل مولد سازی می توانیم پلیس راه را به خارج از شهر منتقل شده و این مکان به پلیس راه برای کار دیگری استفاده شود. 

ایستگاه پلیس راه اقبالیه منتقل می شود 

رجحانی اظهارداشت: توجه به فرصت های گردشگری و ساماندهی ورودی و خروجی های شهر و توسعه فضای سبز و توزیع خدمات شهری و مناسب و زیباسازی شهرها از دیگر وظایف شهرداران است.