اقتدار اقتصادی با استفاده از ظرفیت ارزشمند وقف محقق می شود

مهدی رجحانی در این مراسم با گرامیداشت دهه فجر اظهارداشت: انگیزه امام از شکل دهی انقلاب اگر رخ نمی داد معلوم نبود چه سرنوشتی داشتیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سالن آمفی تئاتر اداره اوقاف شهرستان قزوین با نام احسان ماندگار عصر پنجشنبه در مراسمی با حضور حجت الاسلام عادل معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه، مهدی رجحانی معاون عمرانی استانداری، حجت الاسلام مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف استان و جمعی از هیت امنای امامزاده ها و مساجد و واقفان افتتاح شد.

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآورشد: در ارکان تمدن سازی موضوع اقتدار سیاسی کسب شد اما اقتدار اقتصادی چون در تحریم هستیم هنوز محقق نشده چون در کوران جنگ قرار داریم اما از آن عبور خواهیم کرد.

این سالن با ظرفیت دویست نفر بیش از۳۶ میلیارد ریال هزینه داشته است.

رجحانی تصریح کرد: اقتدار فکری با انقلاب محقق شد و اقتدار سیاسی به برکت خون شهدا بدست آمده و دستاورد تمدن سازی ما شکل گیری جبهه مقاومت است.

وی از وقف بعنوان یک ظرفیت فوق العاده اقتصادی نام برد و اظهارداشت: اگر از ظرفیت وقف به درستی استفاده کنیم به رکن سوم اقتدار اقتصادی خواهیم رسید.

انتهای پیام



منبع

وی اضافه کرد:  دولت اسلامی هنوز شکل نگرفته اما شکل گیری امت اسلامی در حال تحقق است و ما امروز داعیه دار دین خاتم هستیم و دستاورد انقلاب و مهمترین تحول در آن برای تبدیل شدن به تمدن نوین اسلامی در قالب سه رکن باید انجام شود.

رجحانی اظهارداشت: با حفظ خود از مخاطرات باید برای مبارزه با فساد حساس باشیم زیرا  اگر عناصر فساد در نظام و دولت نفوذ کنند حتما آسیب می بینیم.

بخوانید:  جزئیات اصلاح ثبت‌نام خودرو‌های در سامانه یکپارچه/ آغاز ویرایش اولویت‌ها از بعدازظهر امروز