“المپیاد نوروزگاه” درخشش زنان ایرانی در عرصه ورزشی را به نمایش می گذارد/ جمهوری اسلامی ایران برای جایگاه زنان ارزش ویژه ای قائل است

نماینده مردم کردستان خاطر نشان کرد: المپیاد نوروزگاه کمک‌میکند تا توانایی زنان بیشتر دیده شود، و آن نگاهی که رسانه های معاند و فضای مجازی از زنان ایران دارند را اصلاح میکند. برگزاری چنین المپیادی نشان از اهمیت حوزه زنان برای کشورمان است. اینکه جمهوری اسلامی در تمامی عرصه ها شرایط را برای افتخار آفرینی بانوان فراهم میکند. چه عرصه های سیاسی، چه فرهنگی ، ورزشی و سایر حوزه ها.

وی در ادامه گفت: زنان عضوی از جامعه هستند و از دیدگاه جمهوری اسلامی ایران در حوزه های بین الملی و ورزشی شرایط برای بانوان فراهم است ولی باید نگاه سایر جوامع به زنان ایرانی اصلاح شود. زنان ایرانی با مدال آوری هایی که داشته اند بارها نشان داده اند که در عرصه های مختلف ورزشی، چقدر توانمند هستند. 





منبع

شیوا قاسمی پور، نماینده مردم کردستان مریوان و سروآباد در مجلس یازدهم درگفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با “المپیاد فرهنگی ورزشی نوروزگاه” گفت: با توجه به اینکه دشمنان ایران مترصد هر فرصتی هستند تا به جایگاه زن ایرانی ضربه وارد کنند و به دنبال سواستفاده هستند تا قشر زنان را محور قرار دهند، برگزاری چنین المپیادی می تواند درخشش زنان ایرانی در عرصه ورزشی را به نمایش بگذارد. 

فاطمه قاسمی پور گفت: زنان عضوی از جامعه هستند و از دیدگاه جمهوری اسلامی ایران در حوزه های بین الملی و ورزشی شرایط برای بانوان فراهم است ولی باید نگاه سایر جوامع به زنان ایرانی اصلاح شود. زنان ایرانی با مدال آوری هایی که داشته اند بارها نشان داده اند که در عرصه های مختلف ورزشی، چقدر توانمند هستند.

بخوانید:  جمع عمومی عادی سالیانه کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری

انتهای پیام/ 


نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نماینده مجلس: "المپیاد نوروزگاه" درخشش زنان ایرانی در عرصه ورزشی را به نمایش می گذارد/ جمهوری اسلامی ایران برای جایگاه زنان ارزش ویژه ای قائل است