امامزادگان استان مرکزی میزبان بزرگداشت شهید جمهور

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی یادآور شد: آیین‌های بزرگداشت شهید جمهور در استان مرکزی از روز تشییع شهدای خدمت در امامزادگان شاخص استان برگزار شده و این مهم تا شب هفت شهدا ادامه دارد.



منبع

وی با بیان اینکه برنامه اصلی و محوری مراسم بزرگداشت در روز چهارشنبه ۲ خردادماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در آستان امامزادگان عبدالله(ع) و آمنه خاتون (س) برگزار می‌شود تصریح کرد: یک ساعت قبل از آغاز این مراسم هیات‌های مذهبی عزاداری از میدان شهدای شهر اراک به سمت امامزادگان حر کت می‌کنند که هنگام نماز مغرب و عشا در جوار امامزادگان مستقر می‌شوند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: عصر امروز نیز از ساعت ۱۶ آیین عزاداری سیدالشهدای خدمت در جوار امامزاده یحیی(ع) ساوه و همزمان با نماز مغرب و عشاء در آستان امامزادگان عبدالله (ع) و آمنه خاتون (س) اراک، امامزاده محمد (ع) خمین، امامزاده عبدالله (ع) یوجان و امامزادگان ابوالقاسم و ابوالفتح (ع) دهنو برگزار می‌شود.

حجت الاسلام واحدی اظهار کرد: مراسم سوم شهدای عزیز هم در روز جمعه، چهارم خردادماه همزمان با نماز مغرب و عشا در آستان مقدس امامزاده محمد عابد (ع) مشهد میقان و امامزاده محمد(ع) تفرش با مدیریت و برنامه‌ریزی مرکز افق امامزاده برگزار می‌شود.

وی نخستین مراسم را ظهر روز دوشنبه، ۳۱ خردادماه در جوار امامزاده اسحاق(ع) با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و مراسم دوم و سوم را همان روز و همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در جوار امامزاده سید حسین(ع) و سید منصور (ع) زرندیه اعلام کرد.

بخوانید:  کسب 2 نشان نقره قایقران کردستانی در رقابت های روئینگ کاپ 1 آسیا

به گزارش برنا از مرکزی ، حجت‌الاسلام عبدالله واحدی روز چهارشنبه در این خصوص گفت: تاکنون سه مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت و خادم الرضا، شهید آیت‌الله رئیسی شهید جمهور و همراهان، در آستان مقدس امامزادگان اسحاق (ع) ساوه و آستان مقدس امامزادگان سید حسین (ع) و سید منصور (ع) زرندیه برگزار شده است.