امام علی «ع» بهترین الگو برای آزادگان و حق جویان جهان است

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان افزود: بنده از مردم مؤمن و خیرین عزیز درخواست می نمایم در این شب های پر برکت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر نظر ویژه ای به این مرکز و مددجویان حاضر داشته باشند. مسئولین گرامی نیز هرکدام با قدمی، قلمی یا درهمی به میدان آمده و در جهت رفع نیازها و کمک به مدیریت آسایشگاه اقدام نمایند تا انشاالله همه ما بتوانیم بهترین پیرو مولای مستضعفین عالم امام علی علیه السلام باشیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مددجویان، مددکاران و خیرین مجموعه آسایشگاه کهریزک گفت: رمضان ماه تقرب و نزدیکی به خداوند و موسم میهمانی پرفضیلت الهی است که در این بزم عاشقان دستوراتی برای بهره مندی هرچه بیشتر از فضایل این ماه پر خیر و برکت از جانب خداوند صادر شده است.

انتهای پیام/



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، همزمان با بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان و ایام شهادت مولای متقیان حضرت امام علی علیه السلام، مراسم اطعام و گرامیداشت در سومین شب از لیالی پرفضیلت قدر باحضور سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، گراوند بخشدار کهریزک و باحضور مدیران، کارکنان، مددکاران، مددجویان و جمعی از خیرین نیکوکار در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

وی افزود: در ادعیه مشترک روزهای ماه مبارک رمضان ۱۴ موضوع مطرح می باشد که در این بین یکی از آنها به اموات و ۱۳ مورد دیگر مربوط به انسان ها و زندگی در این دنیا می باشند‌ که این امر بیانگر اهمیت بسیار بالای توجه دین و مذهب به کیفیت زندگی در انسانها در جامعه و کمک به دیگران در دنیای مادی می باشد.

بخوانید:  دادستان قم به جد پیگیر موضوع مسمویت دانش آموزان است

باب الحوائجی ادامه داد: این شب ها متعلق به امیرالمؤمنین است. مولا علی علیه السلام بعنوان بزرگ مددکار جهان اسلام شناخته شده است که تمام عمر و زندگی پر برکت خود را در راه حمایت از مستضعفین و دفاع از مظلومین و کمک به همنوعان صرف نمود که درسی بزرگ برای همه انسان های آزاده جهان بویژه شیعیان خاندان آل الله می باشد.

وی اضافه کرد: در این سرای پر از نور و برکت انسان هایی حضور دارند که از پاک ترین بندگان خداوند بوده اما هریک بدلیلی برای ادامه زندگی نیازمند کمک و مساعدت دیگران می باشند. همین موضوع فرصت بسیار مغتنمی را برای انسانهای خیرخواه در جامعه فراهم آورده که باحضور در این مرکز و کمک بی منت به مددجویان برای خود و آخرتشان بهترین ره توشه ها را فراهم آورده و با جلب رضایت مخلوق بتوانند رضایت خالق متعال را کسب نمایند.