امثال محمد عمری سرمایه‌های پرسپولیس هستند/ تیم‌های پایه می‌توانند آینده باشگاه را تامین کنند

زارعی در خصوص وضعیت تیم بزرگسالان گفت: شرایط بسیار خوب است. تیم  در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد و با ارائه بازی های با کیفیت روند حرکتی خوبی را دارد و باید به این دلیل به گل محمدی و کادر فنی تبریک گفت. 


آیا این خبر مفید بود؟

مسعود زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد پیروزی اخیر نوجوانان در دربی سرخابی‌ها اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم با تدابیر آقای آشوبی و زحمات کادر فنی سه امتیاز مهم را بگیریم و از این بابت خوشحال هستیم. خدا را شکر روند تیمی ما خوب بوده با زحماتی که آقای خلیلی و کادر فنی می کشند توانستیم انتظارات را برآورده کنیم. 





منبع

مربی تیم نوجوانان در مورد حضور تعدادی از بازیکنان رده پایه پرسپولیس در تیم بزرگسالان خاطرنشان کرد: این موضوع یک اتفاق خوب برای تیم های پایه و بازیکنانی که در این تیم ها حضور دارند، محسوب می شود. اگر این شرایط حفظ شود و این نفرات بتوانند جواب خوبی به اعتماد گل محمدی و مربیان بزرگسالان بدهند، بازیکنان رده های سنی پایه پرسپولیس در سال های آینده  حرف های  زیادی  برای گفتن دارند. همه امیدوار هستیم نفراتی مانند محمد عمری و بازیکنان جوان دیگر که به تیم بزرگسالان می رسند، بتوانند این روند خوب را حفظ  کرده و آن را ادامه دهند. بازیکنی مثل محمد عمری با رقم پایین از تیم های پایه به رده بزرگسالان رسیده اما در حال حاضر  در ایران همه او را می شناسند و نامش را بر سر زبان می آورند. امثال محمد عمری جزو سرمایه های باشگاه هستند و می توان به آنها اعتماد کرد.

بخوانید:  واکنش مدیر مدرسه فوتبال کمپ ناصر حجازی به حواشی اخیر و پایان شایعات

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف