امدادرسانی، اسکان موقت و ارزیابی مناطق زلزله‌زده خوی در حال انجام است

وی با تاکید بر تسریع در انجام عملیات‌آواربرداری در همکاری با مردم گفت: عملیات آواربرداری در مناطق مختلف زلزله‌زده اولویت‌بندی شده و ارزیابی‌ها تا روز شنبه (۱۵ بهمن‌ماه) آوار نهایی شده و آمار تخریب و تعمیر به مسوولان ارشد برای اخذ تصمیم ارائه می‌شود.

نیکزاد با اشاره به اینکه عملیات آواربرداری کاری دشوار و با همکاری مردم انجام خواهد شد، ادامه‌داد: همکاری مردم در عملیات آواربرداری مناسب است و با توجه به بسیج همه نیروها و امکانات، پیش‌بینی می‌شود تا اسکان موقت و امدادرسانی تسریع شود.

گفتنی است، زلزله خوی هشتم بهمن ماه در عمق هفت کیلومتری زمین و در ۶ کیلومتری خوی رخ داد که خسارات مالی و جانی بر جای گذاشت. هم اکنون ارزیابی‌ها و امداد رسانی به زلزله زدگان در حال انجام است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه برخی از ساختمان‌های عمومی و دولتی در مناطق زلزله‌زده از جمله مسجد، بیمارستان و سایر ساختمان‌ها که مقاومت بالاتری داشته اند محل اسکان برخی از زلزله‌زدگان شده است، تصریح کرد:همچنین کسب و کارها در خوی و اطراف مناطق زلزله زده به منظور خدمات رسانی کار را از سر گرفته‌اند، نانوایی‌ها، مراکز تولیدی و مراکز خدماتی از جمله این مراکز هستند که فعالیت را از سر گرفته و شهر در حال بازگشت به حالت عادی است.


آیا این خبر مفید بود؟


انتهای پیام/






منبع

امدادرسانی، اسکان موقت و ارزیابی مناطق زلزله‌زده خوی در حال انجام است


|