امسال ۲۴۰۰ میلیارد تومان وام ازدواج به زوج های جوان استان قزو ین پرداخت شد

اسلامی صدر در خصوص تسهیلات ازدواج هم گفت: امسال ۲۴۰۰ میلیارد تومان وام ازدواج به تعداد۱۲  هزار و ۱۸۰ نفر در استان پرداخت شده و در این زمینه رتبه ششم کشور را کسب کردیم و هم اینک ۲۹۲۱ نفر نیز در نوبت دریافت وام هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ امیر اسلامی صدر معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان روز چهارشنبه به مناسبت هفته جوان در نشست با خبرنگاران مهمتذرین برنامه های این هفته در استان را تشریح کرد.

امیر اسلامی صدر در این نشست اظهارداشت: هفته جوان  با شعار «جوان ایرانی پرچمدار پیشرفت» با ۷۰ عنوان برنامه برگزار می شود که برخی برنامه های شاخص آن شامل جشن ویژه علی اکبر با مشارکت سازمانهای مردم نهاد با برنامه متنوع هنری و تئاتر خیابانی برگزار می شود.

این مدیر جوان اظهارداشت: بازدید جوانان از موزه ها و بناهای تاریخی با همکاری میراث فرهنگی، جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جوان و اجرای طرح «هر سمن یک رسانه انتخاباتی» هم اجرا می شود و هر سمن ترویج کننده مشارکت در انتخابات است.

اسلامی صدر گفت: مشاوره رایگان ازدواج ویژه زوج های جوان برای افراد زیر ۳۶ سال، مشاوره و کارگاههای آموزشی رایگان در مناطق محروم و نشست و گفت و شنود مسئولان با جوانان در این هفته اجرا می شود.

وی بیان کرد: نشست های دانشگاهی، آغاز فعالیت و اجرای ۲۵ طرح و برنامه در محورهای آسیب های ازدواج، هویت دینی و ملی و اوقات فراغت تدارک دیده شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر سازمان های مردم نهاد نشست هایی را بدون جهت گیری سیاسی فقط برای حضور مردم در انتخابات برگزار می کنند و جشنواره حضرت علی اکبر امسال با هدف معرفی ۳۰ جوان برتر استان در ۱۰ رشته در روز پنجم اسفند در دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود.

بخوانید:  نمایندگان مجلس به فکر افزایش بودجه وزارت ورزش باشند

وی بیان کرد: همچنین تسهیلات اشتغال امسال ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود که به ۲۴ نفر تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت شد.

انتهای پیام 



منبع

 معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: مصوب شده مدیران با مشاوران جوان حتما نشست هایی داشته باشند و در کنار آن اردوی راهیان پیشرفت با همکاری دانشگاهها به صورت رویدادی و اردویی، برگزار خواهد شد.