امسال 300 ملاقات مردمی در شرکت گاز استان قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز استان قزوین؛ علی حجتی‌پور در این مورد اظهارداشت: رسیدگی به مشکلات مردم از مهم‌ترین اولویت‌های مدیران شرکت گاز استان قزوین است و در این راستا در ملاقات‌های مردمی سرعت دهی به فرآیند رسیدگی به درخواست‌های مردم و در دسترس بودن تمامی مدیران ارشد مجموعه برای رفع مشکلات مشترکین هدف گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین یادآورشد: همچنین پاسخگویی تلفنی از طریق حضور در مرکز سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت) نیز از دیگر تدابیر اندیشیده شده برای بررسی و پیگیری درخواست‌های مردمی بوده است.

وی افزود: سامانه رسیدگی به شکایات و پیشنهادات و نیز شماره تلفن 33792158-028 از دیگر راه‌های ارتباطی با مدیران شرکت گاز استان قزوین است.

حجتی‌پور ملاقات‌های مردمی و دیدار چهره به چهره با شهروندان بعنوان ولی نعمت های کشور را راهکار اساسی برای کوتاه کردن فاصله بین مدیران و مردم دانست و گفت: همه راهکارها برای اینکه مدیران در دسترس مردم قرار گیرند بررسی و به ‌منظور تکریم مردم باید اجرایی شود.

 
 



منبع

وی افزود: ملاقات با مردم در روزهای سه‌شنبه هر هفته انجام می‌شود هرچند این ملاقات‌های مردمی فقط به روزهای سه‌شنبه محدود نشده و در بسیاری از مواقع در موارد خاص و بر اساس نیاز اضطراری مردم و یا در مناسبت‌های مذهبی و در مصلی نمازجمعه مرکز استان و شهرستان‌ها نیز به‌صورت میز خدمت این ارتباط برقرار شده است.

وی اظهار امیدواری کرد با خدمت رسانی مطلوب ه مردم زمینه رضایت مندی شهروندان بیش از گذشته جلب شود.

بخوانید:  کسر امتیازات شش‌ماهه دوم سال در پایان اسفند

انتهای پیام