امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و دانشگاه علم و فرهنگ

مجید جوانمرد، معاون ارتباط با صنعت و تجاری‌سازی ضمن معرفی فعالیت‌ها و توانمندی‌های سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران اظهار داشت: نسخه به روز شده و جدید سامانه ملی کارآموزی در حال حاضر امکان جایابی کارآموزان سراسر کشور در واحد‌های پذیرنده کارآموزی مرتبط با رشته و تخصص‌های آنان را داشته و ضمن صرفه‌جویی در زمان و هزینه به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا در واحد‌های پذیرنده‌ای دوره‌های کارآموزی خود را بگذرانند، که دقیقاً با رشته و تخصص تحصیلی آنان مرتبط باشد.

وی افزود: همچنین دانشجویانی که نیاز به داشتن سابقه فعالیت‌های عملی و روزمه کاری نیز دارند، این سامانه امکان این را دارد تا هنگام ثبت نام و ارسال درخواست کارآموزان، اطلاعات علمی و سوابق کاری و مهارت‌های دانشجویان را ثبت کند.

انتهای پیام/



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا، این تفاهم‌نامه همکاری با هدف تسهیل و تسریع امور مربوط به کارآموزی دانشجویان و با رویکرد صرفه‌جویی در زمان جایابی، از طریق فرآیند‌های الکترونیک تحت وب «سامانه ملی کارآموزی» توسط مجید جوانمرد داخلی، معاون ارتباط با صنعت و تجاری‌سازی سازمان پژوهش‌­‌های علمی و صنعتی ایران و علی سعدالله، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم و فرهنگ برای مدت ۳ سال به امضا رسید.

در این نشست محمد فیروزمند، رئیس پژوهشگاه فناوری‌های نوین، مجید جوانمرد، معاون ارتباط با صنعت و تجاری‌سازی، سعید میردامادی، معاون تحقیقات کاربردی و توسعه فناوری و زهره جعفری، رئیس گروه توسعه کارآموزی، کارورزی و بازآموزی از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نیز حضور داشتند.

طی این ملاقات، بازدید از پژوهشکده مکانیک سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نیز انجام شد که در این بازدید از بخش‌های مختلف پژوهشکده از جمله، تونل باد افقی، دیفیوزر سیستم‌های سیالاتی، مرکز ملی آزمون سیستم‌های گرمایشی و مرکز ملی آزمون سیستم‌های تهویه مطبوع نیز بازدید شد.

بخوانید:  انسداد مجدد جاده امامزاده داوود براثر ریزش کوه

گفتنی است دانشگاه علم و فرهنگ با بیش از ۹۰ رشته و گرایش در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا میزبان ۹۵۰۰ دانشجوی ملی و بین‌المللی است.

همچنین طی مذاکرات صورت گرفته در نشست معاونین ارتباط با صنعت و تجاری‌سازی سازمان و معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علم و فرهنگ و معرفی توانمندی‌های موجود طرفین، زمینه‌های همکاری‌های پژوهشی و آموزشی دیگر نیز فراهم شد.