پازوکی ادامه داد: در قراردادهایی که با خریدار بسته میشود ذکر می شود که بعد از یک دوره زمانی، کالایش تحویل داده میشود.اما در سال 98 و 99 این معضل افزایش یافت و حتی کسبه با نمایندگی محصولات قرارداد میبست و در زمان موعد کالا را دریافت نمیکرد.
شراره کامرانی، جامعه شناس اقتصاد و توسعه در گفتگویی، با اشاره به برخی خلاهای قانونی در فضای مجازی، افزود: عرضه جنس قاچاق در این بازارها نسبت به بازارهای سنتی، امنیت بیشتری دارد و عرضه کنندگان محصول در این بازارها نسبت به بازارهای رسمی و فیزیکی، هزینه کمتری را متحمل می شوند.
انتهای پیام/