امکانات تبلیغ نامزدهای انتخابات مجلس را در تلویزیون فراهم می‌کنیم

 



منبع

وی اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است که حدود ۲۰۰کانال انتخاباتی متناسب با تعداد حوزه‌های انتخابیه ایجاد خواهد شد و نامزدها این امکان را خواهند داشت که از این طریق به تبلیغ و تشویق بپردازند.

پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص برنامه رسانه ملی برای افزایش مشارکت در انتخابات بیان کرد: برنامه ویژه ما در این دوره از انتخابات مجلس با توجه به اصلاح قانون انتخابات این است که امکانات تبلیغ نامزدهای انتخابات مجلس را با استفاده از ایجاد کانالهای تلویزیونی به تعداد حوزه‌های انتخابی در تلویزیون فراهم کنیم.

انتهای پیام/

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: برنامه ویژه ما در این دوره از انتخابات مجلس با توجه به اصلاح قانون انتخابات این است که امکانات تبلیغ نامزدهای انتخابات مجلس را با استفاده از ایجاد کانالهای تلویزیونی به تعداد حوزه‌های انتخابی در تلویزیون فراهم کنیم.

 رئیس سازمان صدا و سیما یادآور شد: البته محدودیت‌هایی وجود دارد و ممکن است در برخی روستاها و مناطق دور دست امکان سیگنال رسانی زمینی وجود نداشته باشد یا برخی حوزه‌های انتخابیه تعداد نامزدهایشان بسیار زیاد باشد و تخصیص وقت به همه آنها وجود نداشته باشد اما پیش بینی ما این است که نزدیک ۷۰درصد جمعیت کشور را پوشش دهیم.

بخوانید:  کشف ۵ پرونده سرقت خودرو در ری