امیدوارم عطایی برای رفتارش دلیل منطقی داشته باشد/ به دنیای مربیگری ورود می‌کنم

محمودی در پایان در مورد شرایط تیم‌ ملی و شانس کسب سهمیه المپیک گفت: خوشبختانه تیم جوان و خوبی داریم و عطایی هم از نظر فنی مربی خوبی است برای این تیم. فکر می‌کنم از دو طریق می‌توانیم سهمیه را به دست بیاوریم یکی از طریق رنکینگ است و دیگری هم از طریق مسابقات انتخابی اما ما در آسیا یک‌ رقیب جدی داریم که ژاپن در همه این سال‌ها به خوبی سرمایه‌گذاری کرده و طبیعتا نباید آنها را دست کم بگیریم.

انتهای پیام// 


آیا این خبر مفید بود؟

بازیکن سابق والیبال گفت: امیدوارم عطایی برای رفتارش دلیل منطقی و قانع کننده داشته باشد.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

پشت خط زن سابق تیم ‌ملی در پاسخ به این سوال که آیا هدفتان این است که در لیگ ایران مربیگری کنید؟ گفت: بستگی به پیشنهادات دارد و اینکه آن زمان شرایطم به چه شکل باشد. امسال هم پیشنهاد داشتم ولی دوست داشتم سال آینده به طور جدی وارد این حرفه شوم. هنوز نمیدانم چه تصمیمی خواهم گرفت ولی طبیعتا هر پیشنهادی که معقول باشد به ویژه از نظر کیفیت لیگ در اولویتم خواهد بود.



شهرام محمودی: امیدوارم عطایی برای رفتارش دلیل منطقی داشته باشد/ به دنیای مربیگری ورود می‌کنم

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

شهرام محمودی، بازیکن سابق تیم ملی والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط این روزهایش پس از خداحافظی از دنیای ورزش قهرمانی اظهار داشت: با توجه به مصدومیت کهنه‌ای که داشتم صلاح را بر این دیدم که از دنیای ورزش قهرمانی به عنوان یک والیبالیست فاصله بگیرم اما در این مدت کلاس‌های مربیگری را شرکت کردم و هدفم این است که اگر شرایط مهیا باشد فصل آینده به عنوان مربی در کنار والیبال باشم.

بخوانید:  توصیه های بهداشتی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی جهت خرید و نگهداری ماهی قرمز شب عید

بازیکن سابق والیبال همچنین گفت: من ارادت خاصی به آقای عطایی دارم و شاگردشان بودم اما آنچه که دیدیم و در موردش شنیدم اتفاق خوبی نبوده، درست است که از قدیم گفتند چوب معلم گل است ولی من بشخصه هیچ وقت این رفتارها را نمی‌پسندم امیدوارم که آقای عطایی هم برای این رفتارشان دلیل منطقی داشته باشند.