امیدوارم مقابل استقلال روی سکوها تنش نباشد

صادقی در خصوص وضعیت داوران عنوان کرد: همه داوران عزیز هستند و نهایت تلاش خودشان را می‌کنند. امیدوارم فردا هر تیمی که لیاقت داشته باشد به پیروزی دست یابد اما مردم باید بدانند که در نیم فصل دوم تا به امروز، ۴ پنالتی به ضرر تیم ما گرفته شده و جالب‌تر اینکه ۳ پنالتی به سود ما گرفته نشده است. ما از داوری هم در نیم فصل اول و هم در نیم فصل دوم ضرر دیده‌ایم.

مربی ذوب‌آهن درباره استقلال اظهار داشت: از استقلال شناخت خوبی داریم و می‌دانیم که چگونه بازی می‌کنند و برای بازی فردا با بهترین استراتژی راهی زمین خواهیم شد. مطمئناً دیدار با استقلال جذاب خواهد شد و امیدوارم پیروز بازی شویم.

وی در پایان اظهار داشت: هواداران همیشه قابل احترام بوده‌اند و اگر آنها نباشند هیچ دیداری جذاب نخواهد بود. امیدوارم هیچ تنشی بین هواداران دو تیم در بازی فردا صورت نگیرد و در کنار هم یک بازی زیبا را مشاهده کنند.

انتهای پیام/



منبع

وی افزود: ما در دیدارهایی که داریم به جایگاه تیم‌ها در جدول توجهی نمی‌کنیم و سعی خواهیم کرد تا بهترین نمایش را در زمین داشته باشیم. یکی، دو بازیکن ما مصدوم هستند و تا فردا صبح مشخص خواهد شد که به دیدار با استقلال خواهند رسید یا خیر.

به گزارش خبرگزاری برنا، ابراهیم صادقی، مربی تیم ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار بامقابل استقلال گفت: هدفمان این است که در پایان لیگ برتر در جایگاه مناسبی قرار داشته باشیم. ما در بین ۳، ۴ تیمی قرار داریم که در فاصله زمانی هر ۴ یا ۵ روز یکبار بازی داشته‌ایم. ما لیست محدودی را در اختیار داریم و اگر بازیکنی مصدوم یا محروم می‌شود مجبوریم از بازیکنان جوان در ترکیب خود استفاده کنیم و از اینکه به جوانان بازی می‌دهیم، افتخار می‌کنیم. تمام تلاشمان این است که بهترین نتایج را کسب کنیم. برخی از همکاران در ارتباط با نتایج ذوب آهن صحبت می‌کنند و من به آنها توصیه می‌کنم که به فکر تیم‌های خودشان باشند.

بخوانید:  ۲۹۷۴ کیلومتر باند از راه‌های البرز برفروبی شد