امیدوارم نماینده شایسته‌ای در بازی‌های آسیایی هانگژو باشیم

رستمیان اذعان داشت: امسال علاوه بر بازیهای آسیایی هانگژو، مسابقات جهانی مغولستان و رقابتهای جهانی زیر 21 سال قزاقستان را پیش رو داریم که مسابقات امیدهای جهان در پشتوانه سازی و نگاه ویژه به بخش جوانان انکار ناپذیر خواهد بود.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع


آیا این خبر مفید بود؟

رستمیان از تصویب اساسنامه انجمن جوجیتسو در مجمع عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی خبر داد و گفت: با حمایت جناب علیپور رییس فدراسیون، جناب پولادگر و جناب رغبتی اساسنامه انجمن منطبق بر اساسنامه سازمان جهانی به تصوب رسید که لازم است از پشتیبانی و حمایت ویژه این عزیزان تشکر و قدردانی کنم.

رییس انجمن جوجیتسو ایران در پایان اظهار داشت: با مصوبه و دستور صریح وزارت ورزش و جوانان رشته هایی که تحت عنوان جوجیتسو در برخی از فدراسیونها فعالیت می کنند باید زیر مجموعه انجمن جوجیتسو ایران که تحت پوشش فدراسیون انجمنهای ورزشی و مورد تایید سازمان جهانی جوجیتسو است قرار بگیرند و ما با آغوش باز پذیرای جوجیتسوکاران در سراسر کشور خواهیم بود.

بخوانید:  رضا عطاران یا بهرام افشاری؟

وی با تمجید از توسعه و گسترش جوجیتسو در حوزه بانوان تصریح کرد: علیرغم محدودیت‌های مختلف خوشبختانه در حوزه بانوان هم روند رو به رشد و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشتیم و حتی در مدال آوری مثل رقابت‌های داخل سالن آسیا(نشان طلا)، مسابقات جهانی و آسیایی مدالهای نقره و برنز کسب شده و بهرحال بانوان ما در این بخش سهم پررنگی داشته اند.


|

رییس انجمن جوجیتسو ایران: امیدوارم نماینده شایسته‌ای در بازی‌های آسیایی هانگژو باشیم

انتهای پیام/