انتخابم به عنوان بازیکن برتر زمین هیجان‌انگیز بود/ تازه در ابتدای مسیر هستیم

انتهای پیام/  





حدیثه نوروزی، عضو تیم‌ ملی هندبال زنان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در رابطه با کیفیت مسابقات قهرمانی آسیا و قرار گرفتن تیم ایران در بین چهار تیم برتر آسیا اظهار داشت: مسابقات نسبت به دوره قبل خیلی با کیفیت بود. همه تیم‌ها با تمام قدرتشان در این رویداد مهم شرکت کرده بودند، کره و ژاپن فکر می‌کنم بهترین نفرات خود را به همراه داشتند، در کل می‌توانم بگویم که این دوره همه چیز متفاوت بود حتی نوع عملکرد با پیشرفت خوبی که در این مدت داشتیم به خوبی به چشم همه رقبا آمده بود. تلاش ما این بود که بهترین بازیها را ارئه کنیم که به اعتقاد خودم این اتفاق هم رخ داد و موفق شدیم برای دومین بار سهمیه جهانی را به دست بیاوریم. این دوره ما از سد کشورهایی چون استرالیا و ازبکستان عبور کردیم که درست در دوره قبل نتیجه را به هر دو واگذار کرده بودیم. همه این پیروزی ها اتفاقی به دست نیامده خوشبختانه با تلاش و یک برنامه ریزی خوب موفق شدیم بازی خوب و نتیجه مطلوبی را کسب کنیم.



آیا این خبر مفید بود؟

بازیکن سپاهان در مورد شرایط طلایی‌ها برای حضور در مسابقات لیگ گفت: مدعی قهرمانی هستیم و طبیعتا همین عنوان کار ما را دشوار خواهد کرد چرا که هدف‌مان تکرار و حفظ قهرمانی است. تیم شرایط خوبی دارد و کادر فنی با قدرت برنامه‌ها را پیش‌ می‌ببرند. مطمئن باشید امسال در کل لیگ جذاب‌تری نسبت به سال های قبل خواهیم داشت.

بخوانید:  تلاش مدیریت شهری برای کاهش ساختمان ناایمن در تهران

نوروزی با بیان اینکه کسب سهمیه جهانی ابتدای راه ماست، افزود: مسابقات آسیایی را با موفقیت پشت سر گذاشتیم اما فکر می‌کنم تازه ابتدای راه هستیم و باید از حالا خودمان را برای جهانی آماده کنیم. مسابقات جهانی کاملا متفاوت از این بازی هاست اگر به دنبال این هستیم که بتوانیم در سطح جهانی نیز عملکرد درخوری داشته باشیم باید مدیریتی بهتری داشته باشیم که یکی از مهمترین نیاز ما داشتن بازی های تدارکاتی است که امیدوارم چند دیدار دوستانه خوب در آینده داشته باشیم.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

انتخابم به عنوان بازیکن برتر زمین هیجان‌انگیز بود/ تازه در ابتدای مسیر هستیم


|





منبع

بهترین بازیکن هندبال زنان آسیا عنوان کرد: در این دوره از مسابقات در دیدار با استرالیا به عنوان بازیکن برتر زمین انتخاب شدم. اتفاق بسیار هیجان انگیزی بود هرچند همیشه به این موضوع فکر می کردم و برای تحقق این اتفاق خودم را آماده می‌کردم ولی از آنجایی که تیم‌های کره و ژاپن با تمام قدرت آمده بودند کمی بعید به نظر می‌رسید که در حضور این بازیکن‌ها بتوانم آن نمایش مورد نظر را داشته باشم اما خوشبختانه همه چیز خوب پیش‌رفت. بدون شک این اتفاق یک انگیزه جدی‌تری شد تا با سرعت بیشتری خودم را آماده آینده و مسابقات پیش‌رو کنم.

حدیثه نوروزی در گفت‌وگو برنا