انتخاب آذربایجان شرقی به‌عنوان معین نقطه مرزی تمرچین برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی

معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان شرقی گفت: استان‌های آذربایجان شرقی و زنجان به عنوان استان‌های معین در بحث اعزام زائران اربعین حسینی از مرز تمرچین در استان آذربایجان غربی انتخاب شده‌اند و بنابراین تمام ظرفیت استان در بحث خدمات زیرساختی و حضور پررنگ مواکب حسینی باید در این نقطه مرزی متمرکز باشد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

محمدباقر هنربر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری و عضو ستاد اربعین نیز از برگزاری جلسه مشترک مدیران دستگاه های خدمات رسان استان آذربایجان شرقی و استان آذربایجان غربی در مرز تمرچین خبرداد و گفت: ان‌شاءالله پس از برگزاری این جلسه و احصای مشکلات و چالش های پیش‌رو نسبت به حل مشکلات زیرساختی اقدام خواهد شد.


آیا این خبر مفید بود؟

رزمی بر ایجاد هماهنگی های لازم از سوی دستگاه های خدمات رسان استان برای انجام اقدامات زیرساختی در مرز تمرچین تاکید کرد و گفت: استان های آذربایجان شرقی و زنجان به عنوان استان های معین برای مرز تمرچین انتخاب شده‌اند و باید تمام ظرفیت استان در بحث ایجاد و ارائه خدمات زیرساختی و حضور مواکب حسینی در این نقطه مرزی متمرکز باشد.

وی افزود: موکب داران استان نیز تجارب و پیشنهادهای خوبی در خصوص پشتیبانی و خدمات رسانی دارند که باید از ظرفیت و تجارب آنها نیز به صورت شایسته بهره گرفت.


وی خاطرنشان کرد: هیچ الزامی برای عبور زائران استان آذربایجان شرقی از مرز تمرچین نیست، اما توصیه و پیشنهاد ما این است که از این مرز استفاده شود.

انتهای پیام