عزیز اله رحمتی منفردرئیس سابق امور شعب استان لرستان نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد 40 ماهه خود در بانک رفاه کارگران استان لرستان با تقدیر از همراهی و همدلی همکاران، برای رئیس جدید امور شعب استان آرزوی موفقیت کرد.
وی خاطرنشان کرد: دو سرمایه اصلی در بانک وجود دارد که میتوان به مشتریان و دیگری سرمایه انسانی اشاره کرد که در حوزه مشتریمداری همکاران ما باید حرف اول را بزنند.
مدیر امور ناحیه 3افزود: روسای شعب و همکاران بایستی عملکرد خود را معطوف به ارائه کلیه خدمات بانکی به مشتریان نمایند و صرفاً به پرداخت تسهیلات بهعنوان تنها خدمت بانکی به مشتریان بسنده نشود تا در پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات بانکی هوشمندانه رفتار گردد.