انتقال کاربری‌های مزاحم در اطراف بوستان جوان

انتهای پیام

مدیر منطقه دو شهرداری قم از اجرای 75 پروژه عمرانی در این منطقه در سال 1401 خبر داد و گفت: انتقال کاربری‌های مزاحم در اطراف بوستان جوان نیز در دستور کار قرارگرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟

وی به یکی از مصوبات سفر اخیر ریاست جمهوری به شهر قم اشاره کرد و گفت: انتقال کاربری‌های مزاحم در کنار بوستان جوان یکی از مصوبات سفر اخیر ریاست جمهوری به قم بوده که برنامه‌ریزی‌های آن انجام‌شده است.

وی تعداد پروژه‌های منطقه دو را در سال جاری ۷۵ مورد اعلام کرد و افزود: بهره‌برداری از زیرگذر بلوار شهدای روحانیت و بلوار جمهوری اسلامی از اقدامات مهم منطقه در سال ۱۴۰۱ است که امیدواریم در کمترین زمان به بهره‌برداری برسد.

رحیمی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای مشارکت با آموزش‌وپرورش نیز در حال انجام است تا دو یا سه مدرسه به تجهیزات ورزشی مجهز شده و بعد از تعطیلی مدارس در اختیار بانوان قرار گیرد.

انتقال کاربری‌های مزاحم در اطراف بوستان جوان

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف





منبع

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رضا رحیمی اجرای پروژه‌های متنوع عمرانی را در منطقه دو موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: اجرای به‌موقع پروژه‌های عمرانی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مهم منطقه است.

بخوانید:  حضور موثر بخش خصوصی در تجارت انرژی به کمک گواهی سپرده کالایی نفت خام/ ابزار جدید مدیریت نقدینگی کشور با عرضه نفت در بورس

|