انتقال ۳ خودروی رهاشده در معابر منطقه ۶ تهران به پارکینگ

صدرالهی ادامه داد: در صورت بی‌توجهی مالک یا مالکان خودرو نسبت به اخطار اعلام شده، خودرو به پارکینگ‌های مجاز در منطقه انتقال داده می‌شود و مالکان پس از انجام فرایند قانونی می‌توانند نسبت به تحویل گرفتن خودروی خود اقدام کنند.


|


آیا این خبر مفید بود؟

شهردار ناحیه ۴ بازگشایی و رفع موانع فیزیکی از پیاده راهها و سطح سواره روها را یکی از مهمترین موضوعات مهم این طرح عنوان کرد و گفت: با توجه به شروع سال جدید و به منظور سهولت تردد شهروندان در پیاده روها، با هرگونه سد معبر صنفی، دست فروش و بساط گستر و وانتی و چرخی ثابت و سیار با جدیت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/


صدرالهی ضمن تاکید بر پاکسازی محیط پیرامون شهروندان این طرح را یکی از مصادیق صیانت از حقوق شهروندان دانست .

بخوانید:  قرعه کشی مسابقات اسکیت رولبال انتخابی تیم ملی در کاشان

 شهردار ناحیه۴ با بیان اینکه شهروندان در صورت مشاهده خودروهای رها شده در سطح معابر که وضعیت نامناسبی دارد و مدت زیادی در یک نقطه باقی مانده است، می‌توانند با سامانه  ۱۳۷ پلاس شهرداری تماس بگیرند، تصریح کرد: با دریافت گزارش‌های مردمی، اکیپ‌های اجرایی ناحیه به محل مراجعه و با اخطار و برچسب بر روی خودرو از مالک یا مالکان خودرو درخواست می‌کنند که خودرو را در مدت زمانی مشخص از محل انتقال دهند.





منبع نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

انتقال ۳ خودروی رهاشده در معابر منطقه ۶ تهران به پارکینگ

به گزارش خبرگزاری برنا؛ صدیقه صدرالهی شهردار ناحیه ۴ منطقه ۶تهران اظهار کرد: پس از پیگیری و بررسی های به عمل آمده ۳ دستگاه خودروی فرسوده در سطح این ناحیه مشاهده شد که توسط مالکان در داخل معابر اصلی و فرعی رها شده‌ بودند که به پارکینگ منتقل شدند.