انرژی مدرسه هم‌افزا بیشتر از رویداد هم‌افزا است

لطفی گفت: رویداد هم‌افزا رویدادی نقطه‌ای است و ما قصد داریم این اتفاق ادامه داشته باشد تا مدیران بتوانند ارتباطی مستمر با مردم داشته باشند.

«مدرسه هم‌افزایی» آموزش محور است

«رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران» در راستای تحقق مفاهیم حکمرانی مردمی و توجه به اهداف مردمی‌سازی دولت، از سوی نهاد ریاست جمهوری و شبکه دستیاران مردمی ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، «مدرسه هم‌افزا» در روز پایانی «رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران» در مصلی امام خمینی(ره) تهران رونمایی شد. 

دبیر «رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران» تاکید کرد: انرژی مدرسه هم‌افزا بیشتر از رویداد هم‌افزا خواهد بود و در چندماه آینده ظهور و بروز آن را خواهیم دید و همگی متمایل دریافت خدمات آموزشی آن خواهند بود.  

در این رویداد مهم مردم‌نهاد، شرکت‌ها، گروه‌های مردم نهاد و مجموعه‌های دانش‌بنیان در قالب هزار غرفه، پذیرای مدیران کشور از سطح رئیس‌جمهور تا مدیران میانی، استانداران و فرمانداران بود تا با ارائه مدل یا حل مسئله، چالش‌های پیش روی سازمان‌ها مرتفع شود.

«رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران» از روز (یک‌شنبه، ۲ مرداد) در محل شبستان مصلی امام خمینی (ره) تهران کار خود را آغاز کرد و غروب سه‌شنبه چهارم مرداد به کار خود پایان داد. 

منصوری «مدرسه هم‌افزایی» را اتفاقی بزرگ دانست و تاکید کرد: توان این مدرسه مربوط به نوع آموزش، انرژی‌ها و اساتیدی است که مهم‌ترین اتفاقات را رقم خواهند زد چون هرجا اتفاق محتوایی وجود داشته باشد اتفاقات بزرگ رقم می‌خورد.

انتهای پیام/



منبع

مسوول مدرسه هم‌افزا در تشریح بخش‌های این اتفاق مهم تاکید کرد: رویدادهای هم‌افزایی، دانشگاه هم‌افزا، فروشگاه هم‌افزا و بانک ایده بخش‌های مدرسه هم‌افزا خواهند بود که امیدواریم با استقبال مردم و مسئولان بتوانیم در این مدرسه نقطه پیشرفت باشیم.

بخوانید:  دیزنی و اپل به ایلان ماسک پشت کردند
در ادامه این مراسم، محمدحسن لطفی مسئول مدرسه هم‌افزا با بیان اینکه مسیر و چالش ما در قصه هم‌افزایی بین مردم و دولت لزوم توانمندسازی دوطرفِ مسئولان و مردم است، گفت: از این مسئله و دغدغه به طرح مدرسه هم‌افزا رسیدیم تا مجموع مخاطبان توانمند شوند. فعالیت این مدرسه با محوریت آموزش حرفه‌ای است که تاکنون ۱۵۰ کلیپ آموزشی در این زمینه تولید و در سایت مدرسه بارگزاری شده است و این تولد محتوا ادامه خواهد داشت.

علی منصوری دبیر «رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران»، مدرسه هم‌افزا را اتفاقی بزرگ در جهت آموزش، رشد و توانمندسازی معرفی کرد و گفت: مدرسه هم‌افزا با تولید محتوای آموزشی، ضمن آموزش گروه‌های مردمی، به مدیران کشور برای به استخدام در آوردن ظرفیت گروه‌های مردمی برای رفع مشکلاتِ مختلف کشور، آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهد.