انعقاد 30 تفاهم‌نامه در قالب برنامه «حمایت از دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی مأموریت‌گرا»

مرکز قلب دانشگاه علوم پزشکی، پژوهشگاه رنگ، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران از جمله سازمان‌هایی هستند که برای دریافت مجموعاً ۴۲ حمایت، تفاهم‌نامه امضا کردند.

در ادامه فیلم آموزشی نحوه بارگذاری پژوهش‌ها برای برنامه حمایت از دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی مأموریت‌گرا در سامانه کایپر ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ به گزارش خبرگزاری برنا؛ مرحله اول «برنامه حمایت از دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی مأموریت‌گرا» با انعقاد تفاهم‌نامه با 26 دانشگاه و چهار پژوهشگاه و مؤسسه، وارد فاز اجرایی شد. طی این برنامه 441 حمایت به دانشگاه‌های استان تهران و 556 حمایت به دانشگاه‌های شهرستان‌ها و 42 حمایت به سایر مؤسسات مأموریت‌گرا تخصیص یافت و در مجموع هزار و 39 حمایت در مرحله اول این برنامه به امضا رسید.

انتهای پیام/



منبع

 درمرحله اول این برنامه از استان تهران دانشگاه‌های شهید بهشتی، صنعتی شریف، تربیت مدرس، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، خوارزمی، علامه طباطبایی و صنعتی امیرکبیر و در بخش شهرستان دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، فردوسی مشهد، کاشان، لرستان، علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، بیرجند، ایلام، دامغان، بین‌المللی امام خمینی، ولی عصر رفسنجان، شیراز، دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان، صنعتی کرمانشاه، محقق اردبیلی، سمنان، علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جیرفت، تفرش و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان با بنیاد ملی علم ایران تفاهم‌نامه امضا کردند.