اوزونیدوس در آستانه توافق با گل‌گهر/مربی جدید گل‌‌گهر کیست؟

انتهای پیام





نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

اوزونیدوس در آستانه توافق با گل‌گهر/مربی جدید گل‌‌گهر کیست؟

گزینه اصلی گل‌گهر را بهتر بشناسید


آیا این خبر مفید بود؟


به گزارش خبرگزاری برنا؛ مدیران گل‌گهر در روزهای گذشته مذاکرات خود را با یک مربی سرشناس یونانی شروع کرده‌اند؛ ماریوس اوزونیدوس مربی 54 ساله‌ای است که با کوله‌باری از تجربه و چندین قهرمانی در کشور خود با سیرجانی‌ها به توافقات اولیه رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی برای عقد قرارداد و معارفه راهی ایران خواهد شد.

اوزونیدوس مربی 54 ساله‌ای است که از سال 2004 تا همین چند هفته قبل به صورت مداوم به مربیگری در تیم‌های مختلف پرداخته و جالب است که هیچ‌وقت بیکار نبوده است. او در دوران بازی یکی از ملی‌پوشان سرشناس فوتبال یونان بود. اوزونیدوس که در پست فوروارد توپ می‌زد، در تیم‌های بزرگی بازی کرده و 49 بازی ملی و 4 گل برای تیم ملی یونان در کارنامه‌اش ثبت شده است.


اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، شاهد حضور یک مربی یونانی باتجربه در لیگ برتر فوتبال خواهیم بود؛ مردی 54 ساله که احتمالا روی نیمکت گل‌گهر خواهد نشست.


|





منبع

این یونانی باسابقه چندی قبل از آنکه تیم ملی یونان به عنوان قهرمانی در یورو 2004 برسد، در 36 سالگی از فوتبال خداحافظی کرده، در حالی که می‌توانست به کار خود ادامه بدهد و شیرین‌ترین قهرمانی اروپایی یونان در فوتبال را به دست بیاورد.

بخوانید:  یک انزلی چی مدیرفنی ون پارس اصفهان شد

سرمربی مد نظر گل‌گهر سیرجان در تیم‌های بزرگ فوتبال یونان به عنوان سرمربی کار کرده و افتخارات مهمی را نیز به دست آورده است. او در پاناتینایکوس، آ ا ک آتن، آپوئل و… که تیم‌های مطرح یونان هستند و همچنین در لیگ رومانی سرمربی بوده و چند عنوان قهرمانی در کارنامه‌اش به عنوان سرمربی دیده می‌شود.