اولویت باشگاه باید حفظ تیم قهرمان باشد/ تنها کسب یک افتخار برای پرسپولیس باقی‌مانده است

خان‌محمدی در مورد پیش بینی‌اش از آینده پرسپولیس گفت: پرسپولیس با همین شرایط و بازیکنان باز هم می‌تواند قهرمان لیگ شود اما با توجه به حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، این تیم در برخی از پست‌ها نیاز دارد تا برای حضور قدرتمند در آسیا تقویت شویم. ما در خط حمله نیازمند یک مهاجم تمام کننده و ششدانگ مثل لوکادیا هستیم تا خیال‌مان راحت باشد. از طرفی در دفاع چپ هم تیم نیاز به تقویت دارد. در دروازه و خط میانی هم به نظر اولویت اصلی باید حفظ بازیکنان باشد تا ان‌شاالله شاهد درخشش پرسپولیس در آسیا باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص احتمال جدایی برخی از بازیکنان اصلی گفت: ابتدا باید بازیکن تکلیفش را با خودش مشخص کند و ببیند می‌خواهدچه تصمیمی برای آینده خود بگیرد. اگر بازیکنی قصد جدایی دارد نمی‌شود کاری کرد. البته  مدیران باشگاه باید  این مسائل را مدیریت کنند تا هر چه زودتر  تکلیف بازیکنان مشخص شود. در نقل و انتقالات در وهله اول باید باشگاه حفظ تیم قهرمان باشد و بعد از آن به فکر تقویت و اضافه کردن نفرات جدید باشند.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد این تیم برای حضور موفق در آسیا نیاز به تقویت دارد.





منبع

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری  برنا، در خصوص قهرمانی‌های این تیم در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی اظهار داشت: پرسپولیس یک فصل پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشت. کمتر کسی فکر می‌کرد این تیم در پایان فصل تمام جام‌ها را مال خود کند اما در سال جدید با تغییر ذهنیت بازیکنان و کادرفنی، همه چیز برای پرسپولیس تغییر کرد و این تیم با شایستگی قهرمان لیگ و جام حذفی شد و حالا تنها یک افتخار که آن هم قهرمانی در آسیا است برای پرسپولیس باقی مانده است. 

بخوانید:  قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا وتو شد

 






نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

خان‌محمدی: اولویت  باشگاه باید حفظ تیم قهرمان باشد/ تنها کسب یک افتخار برای پرسپولیس باقی‌مانده است