اولین دوره آموزشی هوش مصنوعی برای فرزندان کارکنان بانک مسکن


اولین دوره آموزشی هوش مصنوعی برای فرزندان کارکنان بانک مسکن

با پیشنهاد معاونت فناوری اطلاعات و موافقت مدیر عامل بانک مسکن، شرکت ناواکو به عنوان اولین شرکت بانکی، میزبان فرزندان نوجوان کارکنان بانک مسکن در دوره آموزشی هوش مصنوعی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا، این دوره آموزشی با هدف ارتقاء دانش و مهارت‌های فرزندان کارکنان بانک مسکن در زمینه هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین برگزار می‌شود. شرکت ناواکو با بهره‌گیری از استادان مجرب و متخصص در حوزه هوش مصنوعی، تلاش دارد تا نوجوانان را با مفاهیم پایه و کاربرد‌های عملی هوش مصنوعی آشنا کند.

به گفته مدیر عامل بانک مسکن، آموزش و پرورش نسل جدید در زمینه فناوری‌های پیشرفته، از اولویت‌های بانک و این دوره آموزشی، فرصتی استثنایی برای فرزندان کارکنان بانک مسکن است تا با دنیای هوش مصنوعی و فرصت‌های بی‌پایان آن آشنا شوند و بتوانند در آینده از این دانش بهره‌برداری کنند.

این دوره شامل مجموعه‌ای از کارگاه‌ها و فعالیت‌های عملی خواهد بود که به نوجوانان امکان می‌دهد تا مفاهیم پیچیده هوش مصنوعی را به شکلی ساده و کاربردی فرا گیرند. همچنین، فرصتی برای برقراری ارتباط با همسالان و تبادل تجربیات فراهم خواهد کرد.

ثبت‌نام در این دوره آموزشی از طریق پورتال داخلی بانک مسکن انجام شده و جزئیات بیشتر و برنامه ریزی برای آموزش فرزندان کارکنان در استان‌ها نیز بصورت برخط در آتی به اطلاع کارکنان محترم خواهد رسید.

انتهای پیام/



منبع

بخوانید:  بهسازی مسیر ریل متروکه در قم آغاز شد