اولین نمایشگاه دوخت و صنعت بندرعباس گشایش یافت/ تسهیلات کم بهره برای تولید‌کنندگان لباس اعطا می‌شود

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، پیش از ظهر امروز طی مراسمی با حضور عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری هرمزگان و مدیران عامل بنگاه‌های اقتصادی غرب بندرعباس، نمایشگاه دوخت و صنعت، اولین نمایشگاه کارگاه‌های تولیدی هرمزگان با هدف به نمایش گذاشتن تولیدات لباس صنعتی، بیمارستانی و اداری گشایش یافت.


|

اولین نمایشگاه دوخت و صنعت بندرعباس گشایش یافت/ تسهیلات کم بهره برای تولید‌کنندگان لباس اعطا می‌شود عادل شهرزاد در حاشیه این آیین با حضور در جمع خبرنگاران اظهارداشت: برپایی نمایشگاه تولیدات واحدهای تولید پوشاک بندرعباس اقدامی اثرگذار در راستای معرفی تولیدات استان است و این نمایشگاه فتح باب و شروع کاری برای اجرای برنامه‌های بعدی در این حوزه خواهد بود.

گفتنی است، این نمایشگاه در تاریخ‌های یکم و دوم اسفندماه پذیرای عموم و مراکز صنعتی، خدماتی و اداری است و مردم می‌توانند با مراجعه به هتل هما در بندرعباس از تولیدات البسه استان دیدن کنند.

وی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در بررسی مشکلات تولیدکنندگان با اشاره به حمایت از آن‌ها تصریح‌کرد: به هر واحد تولیدی البسه که اشتغالزایی کرده باشد به ازای هر نفر اشتغال ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره از محل اعتبارات تبصره ۱۶ اعطا خواهد شد.

بخوانید:  پرسپولیس فردا به میدان می رود

 





با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری هرمزگان اولین نمایشگاه دوخت و صنعت در هتل‌همای بندرعباس گشایش یافت.

انتهای پیام/


نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف