اگر وعده‌ها عملی نشود مردم با صندوق رای قهر می‌کنند



به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در اولین دور مناظره‌های انتخاباتی به بیان اهم دیدگاه‌های‌ خود پرداخت.

وی در ابتدا با بیان اینکه یاد رییس جمهور شهید عزیزمان شهید مغتنم و شریف را پاس می‌داریم، گفت: به عنوان یکی از اعضای تیم رییس جمهور شهید وظیفه خود دانستم پرچمی که شهید به دست گرفته بود و مسیر جدیدی که در حکمرانی کشور عرضه کرده بود را جلو ببرم.

این نامزد انتخابات بیان کرد: بنده جوان ترین بین شما نامزدها هستم و بیست سال سابقه کار اجرایی داشتم و همه عزیزانی که تحت عنوان رجل سیاسی شناخته شدند سابقه ‌زیادی در بحث اجرایی و امور کشور دارند، طوری صحبت کنیم که انگار دنیا از امروز شروع شده است.

قاضی زاده هاشمی گفت: مردم از وعده خسته هستند و باید و نباید گفتن کار ساده ای است و باید بگیوییم این کاری که میخواهیم انجام بدیم چگونه و توسط چه کسانی میخواهیم انجام دهیم و آیا میتوانیم انجام دهیم یا خیر.

وی با تاکید بر اینکه وقتی وعده‌ها به عمل و تحقق نمی‌رسد، عده زیادی از مردم نا امید می‌شوند و با صندوق قهر می‌کنند، تصریح کرد : برای تحقق رشد ۸ درصدی بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیارد دلار نیاز به سرمایه گذاری داریم،  شاید جدی ترین کار اجرای تام قانون هدفمندی یارانه هاست، درمورد سرمایه گذاری داخلی اکثر منابع دولت صرف هزینه های دولت می‌شود و باید بخش خصوصی را به عنوان شریک راهبردی وارد میدان کنیم و  شوک های ارزی را کنترل کنیم.

بخوانید:  «ضیاءالدین» مهمان شبکه تهران می‌شود

ادامه دارد…

 



منبع