ایران- آمریکا؛ یک نفس تا صعود یوزها/ حماسه‌ای به‌پا کُن دوباره!





منبع

88

تیم ملی فوتبال ایران به مصاف آمریکا خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا آخرین دیدار خود را در گروه دوم جام جهانی 2022 قطر از ساعت 22:30 امشب در ورزشگاه الثماثه دوحه برگزار خواهند کرد. تیم ملی ایران در دیدار مقابل ولز تیمی متفاوت و تهاجم شد آن هم در شرایطی که در بازی ابتدایی مقابل انگلیس شکست خورد. گل‌های روزبه چشمی و رامین رضاییان تیم کارلوس کی‌روش را در دیداری که لایق پیروزی بود به حداکثر امتیازات رساند.

تیم ملی در آخرین بازی خود در گروه B از حضور علیرضا جهانبخش محروم خواهد بود چرا که بازیکن سابق تیم برایتون پس از به چالش کشیدن کریس مفام از ولز دومین کارت زرد مسابقات را دریافت کرد. علیرضا بیرانوند پس از مصدومیت شدید از ناحیه سر در اولین بازی ایران در جام جهانی به دلیل پروتکل ضربه مغزی از رویارویی با ولز محروم شد اما اگر کی‌روش تصمیم به کنار گذاشتن سیدحسین حسینی بگیرد، این بازیکن 30 ساله می‌تواند دوباره  به ترکیب یوزها بازگردد.

همچنین تیم برهالتر علیرغم اینکه نتوانسته حداکثر امتیاز را از دو بازی مرحله گروهی خود در این تورنمنت به دست آورد، نشان داده که می‌خواهد چشم‌انداز جدیدی در فوتبال بین‌المللی باشد و ستاره‌های جوان و مستعد را رو کند. سرجینیو دست، وستون مک کنی، کریستین پولیسیچ و تیموتی وه‌آ از جمله نفرات کلیدی تیم آمریکا به شمار می روند.


|

ایران- آمریکا؛ یک نفس تا صعود یوزها/ حماسه‌ای به‌پا کُن دوباره!

بخوانید:  واکنش AFC به پیروزی ایران برابر ولز + سند

تیم ایران که با سه امتیاز از دو بازی در رده دوم گروه B قرار دارد، می‌داند که با برد مقابل آمریکا قطعا برای اولین بار در تاریخ خود به مرحله حذفی جام جهانی صعود می‌کند، اگرچه حتی یک تساوی در صورت توقف ولز مقابل انگلیس کافی است و بعید به نظر می‌رسد اژدهایان بتوانند مقابل سه شیرها سه امتیاز را کسب کنند. ژاپن و عربستان به عنوان هم تیمی‌های آسیایی در هفته اول ناراحتی‌های قابل توجهی برای نام‌های بزرگ ایجاد کردند ولی در مسابقات دوم خود بازنده شدند. تیم ملی ایران می‌تواند با صعود از مرحله گروهی برای اولین بار به موفقیت‌های قاره کهن بیفزاید.


آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف