ایران هفتمین کشور مصرف کننده لوازم آرایشی و بهداشتی جهان است

دکتر کاظمی یادآورشد: انتظار می‌رود مصرف کنندگان برای عدم ابتلا به بیماری‌های ذکر شده، لوازم آرایشی و بهداشتی از خرید هرگونه لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد کد شناسه به خصوص لوازم وارداتی قاچاق خارجی پرهیز کنند.


ایران هفتمین کشور مصرف کننده لوازم آرایشی و بهداشتی جهان است

مدیر غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی خلخال از کاهش سن استفاده کنندگان از لوازم بهداشتی آرایشی در ایران خبر داد و گفت: در حالی که میانگین سنی مصرف کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان ۲۵ سال است متاسفانه این سن هم اکنون در ایران به ۱۴ سال کاهش یافته است.





منبع

به گزارش برنا؛ دکتر داور کاظمی در کارگاه آموزشی مقابله با قاچاق کالای خلخال افزود: در منطقه خاورمیانه هم ایران بعد از عربستان و ترکیه در رده سوم مصرف کالاهای آرایشی و بهداشتی قرار دارد و با توجه به خرید این لوازم از سوی زائرین بیت‌الحرام و همچنین گردشگران ایرانی از ترکیه حتی می‌توان از ایران به عنوان نخستین کشور مصرف کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در منطقه یاد کرد.

مدیر غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی خلخال گفت: ایران مقام هفتم جهان را در بین کشورهای مصرف کننده لوازم آرایشی و بهداشتی به خود اختصاص داده است.