این بازی تلنگر خوبی برای تیم ملی بود/ مگر می‌شود شانس صعود نداشته باشیم؟

حسین چرخابی در گفت‌وگو با برنا


آیا این خبر مفید بود؟





منبع

وی درباره شانس صعود شاگردان کی‌روش عنوان کرد: مگر می‌شود شانس صعود نداشته باشیم؟ همه تیم‌ها به فکر درخشش خود هستند و هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. همین هم باعث زیبایی فوتبال شده است. در والیبال اگر یک تیم قوی مقابل تیمی ضعیف قرار گیرد، ‌بردش قطعی است اما در فوتبال اینگونه نیست. یادمان باشد اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان ما دراین بازی نبودند. به نظرم ما هم شانس صعود داریم اما به شرطی که از این بازی‌ها درس بگیریم.

بخوانید:  تعطیلی تهران معابر شهری را خلوت کرد

چرخابی در پایان گفت: نظرم این بود که کی‌روش به جای استفاده از بازیکنان جوان و امید از بازیکنانی که خط زد استفاده کند. یعنی قبل از آنکه خط بزند از آن‌ها استفاده کند. به طور مثال بازیکنی چون محبی می‌توانست اینجا بازی کند و کی‌روش بهتر تصمم  بگیرد که می‌تواند از او استفاده کند یا خیر. به نظرم بهتر بود کی‌روش در این بازی هم از آن‌ها استفاده می‌کرد و سپس انتخاب نهایی‌اش را انجام می‌داد.

حسین چرخابی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل نیکاراگوئه اظهار داشت: بازیکنانی به میدان رفتند که مدت‌ها بود کنار کی‌روش بودند و تمرینات ریکاوری را هر هفته در کمپ تیم ملی می‌‌گذراندند اما نکته اصلی من درباره تیم رقیب است. در حالی که همه تصور می‌کردند حریف ایران دست و پا بسته باشد اما این‌گونه نبود.

وی افزود: تصور می‌شد ایران بتواند حریف را گلباران کند اما اینگونه نبود. نیکاراگوئه ضعیف و بی‌برنامه نبود و بازی خوبی داشت. به جز توپی که منجر به گل ایران شد اشتباه خاصی از سوی آن‌ها مشاهده نشد.

خبرنگار: علی رضایی