باخت برای من معنایی ندارد

وی تصریح کرد: به تیم خوب و جوان سپاهان تبریک می گویم و همین طور تیم جوان خودمان که تلاش زیادی کردند.

وی در ارتباط با جایگاه تیمش و اهدافی که گیتی پسند در لیگ دنبال می کند، گفت: با ضعیف ترین تیم هم که کار کنم دوست دارم، ببرم. در ذهن من باخت معنایی ندارد. از اول فصل که تیم را بستیم هدفمان قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر بود که تا الان این گونه بود. با تیم کازرون هم امتیاز هستیم اما به دلیل نداشتن تیم نوجوانان یک امتیاز را از دست دادیم.

صادقی با تقدیر از باشگاه گیتی پسند، تاکید کرد: باید تقدیر کرد که با برنامه وارد هندبال شدند و حمایت های خوبی داشتند هدف ما در سال اول حضور در جمع هشت تیم اول بود و در سال دوم هدف ماندن در بالای جدول بود که خوشبختانه به هر دو هدف رسیدیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، کیوان صادقی سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند، پس از برتری تیمش در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال در مقابل سپاهان نوین، اظهارداشت: می دانستیم مقابل تیم جوان و با انگیزه ای بازی داریم که خیلی از تیم ها مقابل آنها به مشکل خورده بودند.

وی افزود: فشار زیادی بر روی هر دو بود؛ چرا که ما می خواستیم با گرفتن امتیاز در بالای جدول بمانیم و آنها نیز به دنبال پیروزی و فرار از ته جدول بودند. نیمه اول فرصت های زیادی را از دست دادیم؛ اما در نیمه دوم به بازی برگشتیم و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

بخوانید:  اعطای وام نوسازی به ۹ هزار خانه فرسوده در دولت سیزدهم

سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند اضافه کرد: نکته دیگر این بود که بازیکنان ما بازی راحت تصور کرده بودند و موجب شد نیمه اول فرصت های زیادی را از دست بدهیم اما در نیمه دوم با تذکری که داده شد توانستیم از فرصت ها بهتر استفاده کنیم و به نتیجه برسیم.

انتهای پیام 



منبع