بازدید رییس سازمان انرژی اتمی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر

گفتنی است بخش پایانی بازدید معاون رییس جمهور، دیدار با اساتید و دانشجویان فعال در حوزه هسته‌ای و انرژی دانشگاه امیرکبیر و پاسخ به سوالات آنها بود.

بازدید از آزمایشگاه گداخت هسته‌ای، آزمایشگاه تحقیقات شتاب‌دهنده‌ها، آزمایشگاه تحقیقات لیزر و همچنین آزمایشگاه فیزیک بهداشت و دزیمتری پرتوها بخشی از برنامه حضور معاون رییس جمهور در بدو ورود به دانشگاه امیرکبیر بود.

محمد اسلامی در جریان این رویداد که جمعی از معاونان و مدیران صنعت هسته‌ای وی را همراهی می کردند؛ پیش از جلسه با اساتید و دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، بازدیدی از آخرین پژوهش‌ها و دستاوردهای دانشکده فیزیک و انرژی این دانشگاه داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران امروز دوشنبه (22 آبان) با حضور در دانشگاه امیرکبیر از نزدیک با مدیران، اساتید و دانشجویان این دانشگاه دیدار کرد و در جریان پروژه‌های فناورانه و هسته‌ای این دانشگاه قرار گرفت.

رییس سازمان انرژی اتمی در این بازدید ضمن اطلاع از مراحل پیشرفت پروژه‌های مختلف دانشکده فیزیک دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با اساتید و دانشجویان بر همکاری های هرچه بیشتر و رفع موانع برای پیشبرد هرچه سریعتر این پروژه‌ها تاکید کرد.

/انتهای پیام



منبع