بازدید مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از اماکن ورزشی دورود 



به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ وحید والیزاده مرادی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ، اظهار کرد: در خصوص رفع موانع پیشرفت ورزش و جوانان در استان و شهرستان دورود هرچه در توان داشته باشیم بکار خواهیم گرفت اما مشکلات در گذشته جمع شده و امروزه با حجم زیادی از این نواقص روبرو هستیم اما سعی و تلاش خواهیم کرد با اولویت‌بندی مشکلات را مرتفع نماییم. 

همچنین  منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل ساعی ورزش و جوانان لرستان ،  گفت: امروزه ورزش تنها به ورزش محدود نمی‌شود بلکه موضوعات و مسائل مختلفی چون فرهنگی، اجتماعی، امنیتی، سیاسی و اقتصادی را در برگرفته است.

 وی با بیان اینکه طی نشست با وزیر ورزش و جوانان؛ پیگیر مسائل و مشکلات ورزشی شهرستان خواهیم بود، اضافه کرد: دورود دارای ظرفیت و پتانسیل‌های خوبی در کلیه عرصه ها بویژه ورزش است.

توضیح اینکه در این روز  وحید والیزاده مرادی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، روح الله لک علی آبادی به همراه مهدی پیرهادی معاونت عمرانی فرمانداری، محمود رحمتی رییس هیات ورزش‌های همگانی لرستان، شکوه دالوند دوخواهرانی سرپرست اداره ورزش و جوانان دورود و جمعی از روسای هیاتهای ورزشی، ورزشکاران و خبرنگاران استان از وضعیت زمین چمن فوتبال تختی، سالن کاراته، سالن بوکس، سالن بانوان، سالن شهید صیاد شیرازی و زورخانه این شهرستان بازدید کردند.

انتهای پیام 



منبع

بخوانید:  بازیکنان مس کرمان و سپاهان در ورزشگاه باهنر قبل از بازی سرنوشت‌ساز