بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران از مجتمع پرورش ماهی در قفس نیکسا

ساسان صادقی تصریح کرد :  عدم نیاز به زمین در خشکی، عدم نیاز به برق در سایت دریایی، برداشت ماهی براساس نیاز بازار و هزینه کم سرمایه گذاری ثابت از مزایای پرورش ماهی در قفس است.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، سید حسین حسینی از بازدید از این مزرعه با بیان اینکه مزرعه پرورش ماهی در قفس به خوبی توانسته زنجیره تولید را در مجموعه خود کامل کند گفت : طرح های پرورش ماهی در قفس را می توان یکی از  محورهای تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی در حوزه شیلات خواند گفت: این طرح می تواند نقش مهمی در ارتقای تولید ماهیان دریایی پرورش یافته در قفس شیلات استان داشته و به عنوان الگویی موفق عمل کند.

انتهای پیام





وی تاکید کرد پرورش ماهیان دریایی در قفس در زمینه حفظ زنجیره غذایی دریایی و تامین امنیت غذایی کشور نقش مهمی ایفا کند.

وی افزود : همچینن این شرکت در تامین بچه ماهی استان نقش بسزایی دارد و در آینده ای نزدیک با توجه به تلاش ها و اقدامات صورت گرفته در زمینه تکثیر گونه های بومی جایگاه ویژه ای را به استان خواهد بخشید.

معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران به همراه معاون آبزی پروری سازمان شیلات ایران ، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع سازمان شیلات ایران ، مشاور و مدیرکل امور استانهای سازمان شیلات ایران ، مدیر کل شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولین شیلات استان از بزرگترین مجتمع پرورش ماهی در قفس کشور بازدید کرد‌.

بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران از مجتمع پرورش ماهی در قفس نیکسا
آیا این خبر مفید بود؟

در ادامه سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان با بیان اینکه این صنعت نیازمند پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌هایی است تا در عرصه تولیدی جهشی بزرگ ایجاد کند.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف





منبع

صادقی گفت : این مزرعه با ظرفیت تدلید سه هزار تن در سال و اشتغال زایی برای ۱۰۰نفر، داراری زنجیره کامل تکثیر، تولید، پروش، مجتمع کامل پشتیانی و در آینده ای نزدیک از واحدهای فرآوری نیز برخوردار می شود که نقش مهمی در خرویج این صنعت و پیشبرد آن داشته است.